Nou dames er is hier iets heel raars aan het hand, normaliter vrij lange cyclussen, gisteravond opeens wat helder rood bloed (anders dan anders dat wel) op dag 28, ik dacht dat kan had al een beetje bruin verlies gehad en dacht nu eindelijk dat m'n cyclus zich aan het herstellen was na zoveel jaren pil slikken. Alleen het is bij dat beetje gebleven, nu niks meer Wat moet ik hier van denken? Symptomen tsjaa dat durf ik niet echt te zeggen, beetje rommelige buik (kan ook nerveusiteit zijn) en steekjes in m'n linkerzij. Maar niet echt iets noemenswaardigs ofzo. Graag zou ik jullie visie hier op willen weten. Alvast bedankt voor de reakties.
Gefeliciteerd! Ik had precies hetezelfde. Ik dacht daar komen de en had de moed al opgegeven. Maar omdat mijn temp hoog bleef en de volgende dag geen bloed meer te zien was toch maar getest. En zie het resultaat! Nou geniet er lekker van. Groetjes linda
Nou en ik moet zeggen dat ik vandaag 5 dagen na mijn eisprong een soort "bijt" gevoelt heb in mijn baarmoeder...Ik ga zo eventjes kijken of ik spotting heb hihi (heb al een bandje om) 2 maand terug had ik dit ook,voelde ik net als nu op de dag van de eisprong een soort golfje (weet niet hoe ik het anders moet omschrijven...) De vorige keer ging het fout de dag erna ik hoop dat het deze keer wel goed gaat.... Knuffies ikke
dames bedankt voor alle felicitaties, hoop dat veel meiden hier moed uit putten, bloed betekent niet automatisch game over