Innestelingsbloeding?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Sandy2015, 6 mei 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sandy2015

Sandy2015 Lid

7 apr 2015
    68
    0
    6
    Hey meiden,

Vorige week woensdag een knallende ovulatietest gehad die de volgende ochtend alweer een stuk lichter was.. zit dus nu op 6 dpo ongeveer. Heb sinds gisteravond wat lichte menstruatieachtige krampjes en net bij het afvegen een beetje roze bloed.... Kan dit een innesteling zijn of is dit een voorbode van mijn menstruatie?

Vind het wachten zooooo stom!

2. Roosje000

Roosje000 Actief lid

11 mrt 2015
    224
    0
    16
    Gelderland
    Dat kan het allebei zijn inderdaad :) ! Daar heb ik dus geen antwoord op voor je, maar kan wel met je meeleven want wachten is idd heeeeel stom en duurt lang! Sterkte... Als ik je nog een tip mag geven... Ga niet te vroeg testen, geeft zo vaak verwarring!
    Ik hoop dat je binnenkort een mooie test in handen hebt, succes!

3. mimi1988

mimi1988 VIP lid

7 apr 2015
    6.946
    4.154
    113
    Het kan inderdaad allebei zijn.
    Hier ook verwarring. Normaal een cyclus van 38 dagen. Dat zou betekenen dat ik volgende week donderdag ongesteld moet worden. Alleen had ik de vorige keer en cyclus van 31 dagen. Dat zou betekenen dat ik morgen ongesteld moet worden.
    Nu ben ik sinds gisteren zo af en toe misselijk en heb ik sinds vandaag diarree. Ook had ik vandaag twee keer bij het afvegen bij het naar het toilet gaan licht bruine afscheiding.
    Ik weet het nu ook niet zo goed meer.. Meer dan afwachten kan ik niet doen, maar het is wel lastig.
    Gisteren een testje gedaan, maar die was natuurlijk gewoon negatief.

4. Sandy2015

Sandy2015 Lid

7 apr 2015
    68
    0
    6
    Ja het lijkt alsof die twee weken na de eisprong echt voorbij kruipen gewoon... Hier is het bij wat rozeverlies gebleven, de krampen lijken ook minder te worden..

@ roosje, ik ga mezelf idd proberen in te houden niet te snel te testen..in ieder geval niet voor het weekend. moet zeggen dat ik verder ook geen noemenswaardige symptomen heb.

@ mimi, wellicht dat het bruinverlies met de innesteling heeft te maken? uitgaande van een cyclus van 38 dagen. Weet je wanneer je je eisprong ongeveer hebt gehad?

5. mimi1988

mimi1988 VIP lid

7 apr 2015
    6.946
    4.154
    113
    Bij een cyclus van 38 dagen gok ik zo tussen 28 april en 1 mei. Ik doe geen ovulatietesten. Meestal twee weken voor je menstruatie toch?

6. Roosje000

Roosje000 Actief lid

11 mrt 2015
    224
    0
    16
    Gelderland
    Klopt, gemiddelde is 14 dagen voor je menstruatie. Succes met wachten dames!

7. mimi1988

mimi1988 VIP lid

7 apr 2015
    6.946
    4.154
    113
    Het zou een innesteling kunnen mits het bloeden niet doorzet natuurlijk. Heb alleen bij het afvegen soms wat licht tot donkerbruine afscheiding. Verder niets. En meestal zet mijn menstruatie wel snel door. Dat is vaak een kwestie van een paar uren, geen hele dag. We wachten rustig af.. Naja rustig.. ;)

8. Sandy2015

Sandy2015 Lid

7 apr 2015
    68
    0
    6
    Hier heeft het ook (nog) niet doorgezet, net alleen weer een beetje roze/rood bij het afvegen....Ik schommel zo in mn gevoel.. de ene keer hoopvol de andere keer van het zal toch wel weer niks zijn... blegh :cool:

Hoe is het bij jou mimi?

9. mimi1988

mimi1988 VIP lid

7 apr 2015
    6.946
    4.154
    113
    Vervelend he dat wachten... Het ene moment denk ik: ik ben zwanger en het andere moment denk ik: nee vast niet.. Bij m'n eerste zwangerschap wist ik al instinctief voor de test dat ik zwanger was.. Was er toen ook niet echt mee bezig. De zwangerschap was niet gepland, maar toen m'n menstruatie uitbleef wist ik twee dagen voordat ik ging testen dat ik zwanger was. Gevoel.. Nu wil ik het heel graag, maar zijn we er weer niet mee bezig. Ons dochtertje is bij 23 weken zwangerschap overleden. Ik wil graag een tweede mijn vriend is voorzichtiger. Hij weet dat ik geen pil slik, dus het is aan hem..
    Ik ga maandag een vroege test doen. Moet die dag naar de tandarts, boren.. Brr wil het graag dan al weten.

10. Sandy2015

Sandy2015 Lid

7 apr 2015
    68
    0
    6
    wat vreselijk voor jullie dat het bij 23 weken is misgegaan.. dat moet een nachtmerrie zijn geweest. Ik kan me zo goed voorstellen dat het verlangen naar een tweede zwangerschap dan zo groot moet zijn.. Hoe lang is het geleden dat jullie dochtertje is overleden?

Ik ga voor je duimen dat je maandag positief test!

11. mimi1988

mimi1988 VIP lid

7 apr 2015
    6.946
    4.154
    113
    Het is 7 maanden geleden. Tijd vliegt.. Mis haar nog iedere dag! :(
    Het verlangen naar een kindje is alleen maar meer geworden. Ze heeft mij mama gemaakt!

Vanavond tegen vriendlief gezegd van: wat als ik volgende week niet ongesteld word? Dan is dat bruinige van nu ren innesteling. Hij zei: zien we dan wel, komt wel goed.
    Ik overviel hem volgens mij ook.. Maar het is gelukkig geen negatieve reactie.

Kan er geen pijl op trekken op dat bruinige. Vanmorgen had ik het, vanmiddag niet, vanavond ook niet (toen gewoon helder wit) en net wel weer.. Normaal heb ik ook altijd witte afscheiding, dat heb ik nu ook al dagen niet. Of zou dat met m'n virusje te maken hebben (diarree, moe en met vlagen misselijk)?

Heb jij verder al symptomen? Ik duin ook voor jou!

12. mimi1988

mimi1988 VIP lid

7 apr 2015
    6.946
    4.154
    113
    Helaas, net ongesteld geworden.. :(

13. Roosje000

Roosje000 Actief lid

11 mrt 2015
    224
    0
    16
    Gelderland
    Jammer meis :( dat is een teleurstelling!
    Succes met de volgende ronde!

14. Sandy2015

Sandy2015 Lid

7 apr 2015
    68
    0
    6
    7 maanden is ook nog kort geleden. Ik kan me zo goed voorstellen dat je haar zo vreselijk mist..misschien dat met de tijd de scherpe randjes er wat vanaf zullen gaan maar je zal haar altijd met je meedragen.

Kan je er goed over praten met je vriend?

Wat balen zeg dat je ongesteld bent geworden :x Wel een kortere cyclus van 32 dagen ongeveer toch?

Ik heb verder geen symptomen, verbeeld me soms dat ik een beetje misselijk ben maar dat doe ik elke maand ;) Komt gewoon omdat ik er zo op gefocussed ben...

15. mimi1988

mimi1988 VIP lid

7 apr 2015
    6.946
    4.154
    113
    Ja erg jammer! Had toch een klein beetje hoop deze maand.
    Nu maar weer proberen los te laten en wachten tot vriendlief er ook klaar voor is..

Ik duim voor jullie dat het raak is deze maand!

16. Sandy2015

Sandy2015 Lid

7 apr 2015
    68
    0
    6
    Sinds gisteren hele erge menstruatiekrampen en bruine afscheiding.. denk dat ik een van deze dagen ongesteld wordt..Dus weer op naar de volgende ronde

17. Appelflapje

Appelflapje Bekend lid

1 aug 2013
    761
    678
    93
    verpleegkundige
    Jammer meid :( hopelijk volgende cyclus meer succes!

Ik voelde mijn innesteling bij de 2 zwangerschappen heel goed (achteraf gezien): ik had een dag heel erge lage rugpijn. Verder geen symptomen of bloedverlies ofzo.

18. mimi1988

mimi1988 VIP lid

7 apr 2015
    6.946
    4.154
    113
    Dat zou jammer zijn als je ongesteld wordt :( bij m'n dochtertje moest ik maandags ongesteld worden en had ik het weekend ervoor ook al wat krampen en weeiig gevoel. Dat gevoel bleef aanhouden.. De zwangerschap was niet gepland dus ik hield er ook geen rekening mee.. Dat gevoel heeft nog tot week 10 aangehouden ongeveer..

19. Sandy2015

Sandy2015 Lid

7 apr 2015
    68
    0
    6
    Zoals verwacht, net ongesteld geworden :x

toch raar dat ik al bijna een week van te voren licht bloedverlies/bruine afscheiding krijg... hoop niet dat dat elke maand zo gaat zijn..

nou ja, maar weer op naar de volgende ronde.

20. mimi1988

mimi1988 VIP lid

7 apr 2015
    6.946
    4.154
    113
    Jammer Sandy. Ik heb het ook wel eens gehad dag ik paar dagen van te voren lichtroze verlies had. Daarna nooit meer.
    Succes met de volgende ronde!

Deel Deze Pagina