Ik heb een vraag want bij de andere drie zwangerschappen had ik dit niet. In feb was mijn prikpil verlopen heb vervolgens elke vier weken bloeding gehad maar was meer een pseudo menstruatie. 22 april had ik een echo de gyn dacht dat ik net een eisprong had gehad alles zag er goed uit hij dacht dat mijn cyclus normaal zou verlopen. Op 2 mei kreeg ik bruinverlies en de 5e brak het door. Ik dacht nou laat ik ovutesten gaan doen en wilde beginnen op de 16e. Maar de dagen ervoor had ik al veel afscheiding enzo en op de 16e had ik een donkere streep op de test en vanaf de 17e liep hij al af. Toch vroeger een ei gehad. En ineens op de 20e kreeg ik wat bruinverlies. En tot gister af en toe een veeg rood slijm. Ook had ik die vier dagen krampen. Nu is het over. Maar wat zou het geweest zijn denken jullie?
Ohja je hebt gelijk 4 maanden is het bijna. Vorige keer na de prik had ik normale cyclus na drie maanden..
Ik heb een vraag ik heb donderdag ochtend een Kruidvat zt gedaan na aantal minuten negatief en had hem weggegooid later na paar uurtjes ging ik hem pakken voor de zekerheid ik zag een lichte streep en toch had ik klein beetje bloed vrijdag weer halfvolle inlegkruisjes vandaag weer hetzelfde ik heb de action zt gedaan die geeft ook negatief ik snap niks van. Advies hierover aub.
Ik had deze zwangerschap een innestelingsbloeding. Ik dacht dat ik mijn menstruatie zou krijgen, want het was precies rond die periode en ik had bij mijn zoontjes ook geen innestelingsbloeding gehad. Bij mij bleef het bij drie dagen bruinverlies, dus dacht in eerste instantie dat m'n menstruatie een keer "chill" was ipv lang en pijnlijk. Een innestelingsbloeding zo kort na je vermoedelijke eisprong heb ik nog nooit van gehoord. Oumalkaire, een zwangerschapstest is echt alleen betrouwbaar in de eerste minuten, zoals op de verpakking staat. Na een paar uur kun je een negatieve test niet meer betrouwbaar aflezen. Een mogelijke lijn zou een indrooglijn kunnen zijn, en dat betekent nog steeds niet zwanger. Als je toch twijfelt, doe over een paar dagen nog een test. Je hcg schiet in de eerste dagen omhoog, dus zou je over een paar dagen meer zekerheid moeten hebben. Succes!