pfffff wachten.. 5dpo....

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door angela0588, 24 feb 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. angela0588

19 nov 2015
    80
    1
    6
    NULL
    NULL
    meer mensen die geen geduld hebben.. 😅
    ben vandaag 5dpo en word helemaal gek van dat wachten.. is het deze keer eindelijk raak...
    en natuurlijk allemaal kwaaltjes maar die kunnen okk zijn van een naderende menstruatie... 😕

eerst is het wachten en testen wanneer heb ik mijn eisprong (deze heb ik eindelijk na 3maanden negatieve ovulatietesten eindelijk gevonden 😊) en dan nu aftellen tot 12dpo (mits mijn menstruatie niet doorbreekt natuurlijk) om te mogen testen...

meer dames die ook aan het wachten zijn en ook ongeduldig 😊

2. ladyw

ladyw Fanatiek lid

4 nov 2011
    1.233
    2
    0
    Bergen op zoom
    ik zit hier ook nog steeds ongeduldig te zijn haha. Dit is mn 2e maand na de pil. vorige maand netjes cyclus van 30 dagen. en voor de zwangerschap van mn zoontje 3 jaar terug had ik ook netjes gelijk na de pil cyclus van 28 tot 30 dagen. En vandaag zit ik al op cyclusdag 32. op dag 30 negatieve test.... geen aankomende menstruatie , alleen beetje (sorry) witte afscheiding.

3. angela0588

19 nov 2015
    80
    1
    6
    NULL
    NULL
    ooh spannende dagen dan :)
    wel. fijn dat je cyclus gelijk regelmatig is idd, had ik gelukkig okk alleen schommelt het bij tussen de 26 en 32 dagen. En ik had vorige week woensdag een positieve ovulatietest dus of mijn menstruatie nu later is of dat het betekend dat ik een korte lf fase heb moet ik nu ff afwachten :)

maar jij nig geen menstruatie dus dat is een goed teken :) ;)
    wanneer ga je weer testen? misschien was die andere net iets te vroeg.. Ik zal. vor je duimen 👍😆

4. ladyw

ladyw Fanatiek lid

4 nov 2011
    1.233
    2
    0
    Bergen op zoom
    Ik probeer te wachten met testen tot zaterdag :D
    Of het me lukt te wachten is de vraag haha

5. Curitiba

Curitiba Fanatiek lid

21 dec 2015
    1.447
    393
    83
    Hier 4 dpo.
    Het duurt zoooooooooooo lang pffffff

6. ladyw

ladyw Fanatiek lid

4 nov 2011
    1.233
    2
    0
    Bergen op zoom
    hihi dan heb je echt nog wel ff te wachten... :D Ik kan haast niet meer wachten met testen

7. angela0588

19 nov 2015
    80
    1
    6
    NULL
    NULL
    ja erg hé :( 😊
    en ik denk vanalles te voelen aar daar is het nog veelste vroeg voor natuurlijk hahah

8. angela0588

19 nov 2015
    80
    1
    6
    NULL
    NULL
    haha ja dat is altijd de vraag weer ben beniwuwd zaterdag 😊😊👍

Ik ben zondag 10dpo mis dat ik dan een testje waag maar wil eigenlijk wachten tot dinsdag 12dpo 😆😊

9. Curitiba

Curitiba Fanatiek lid

21 dec 2015
    1.447
    393
    83
    Ik heb vorige maand al met 5dpo getest wahahaha.
    Dat doe ik echt nooit meer, wat een onzin zeg.
    Deze maand wil ik keurig op mijn NOD wachten :$

10. Curitiba

Curitiba Fanatiek lid

21 dec 2015
    1.447
    393
    83
    Ik heb precies hetzelfde!

11. angela0588

19 nov 2015
    80
    1
    6
    NULL
    NULL
    5dpo :) ik dacht dat ik gek was met 9/10dpo 😊😅
    ik denk zelf dat 5dpo wel heel vroeg is ;) maar kan me er ook wel in vinden want ja stel.... Er komt een heel licht streepje :)

12. angela0588

19 nov 2015
    80
    1
    6
    NULL
    NULL
    verwarrend is dat hé :)
    maar we houden vol en de "denkbeeldige" symptomen (zo noem ik ze maar even voor mezelf om mezelf niet nig gekker te maken) houden we goed in de gaten en elk uur controleren we ff of ze er nkg zijn en of ze ook erger zijn geworden. Zoniet nieuwe bij zijn gekomen 😅

zoals kk al. zei ik maak mezelf helemaal. gek hahaha

13. ladyw

ladyw Fanatiek lid

4 nov 2011
    1.233
    2
    0
    Bergen op zoom
    Dat heb ik niet gedaan hoor, als je dat dacht ;) Ik dacht 14 dpo te zijn aangezien mn cyclus normaal gesproken 30 dagen is. Zit nu op 32 dagen ;)

14. angela0588

19 nov 2015
    80
    1
    6
    NULL
    NULL
    aaah. ;)
    al zou dat nog niet heel erg zijn hoor 😅 ik denk dat wel allemaal wel eens zo'n actie uithalen waarbij we later denken ; wat dacht ik toen wel niet hahaha.
    maar nog ff volhouden en je kunt testen 😊😊😊😆

15. ladyw

ladyw Fanatiek lid

4 nov 2011
    1.233
    2
    0
    Bergen op zoom
    ja das dus de vraag. wanneer is nu mn NOD?? als ik uitga van 30 dagen was dat afgelopen maandag ;) haha..

16. Alrin

Alrin Lid

1 jun 2011
    40
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier ook zo iets als 4-5 dpo.
    Ik kreeg opeens van manlief groen licht om voor de 2e te gaan en dat terwijl ik me uiteindelijk bij 1 had neergelegd :$. Dus gelijk onveilig vrijen maar toevallig ook op mijn vruchtbare dagen. Nu wachten, arrg!, wat een crime!
    Ik dacht dat voor de tweede ik er wel evenwichtiger in zou staan, dus niet! De eerste duurde 14 rondes, ik moet er niet aan denken dat het weer zo lang gaat duren. Pfff. Ik wil het zo graag dat ik overal symptomen in ga zien die nog niet kunnen. :p

17. Curitiba

Curitiba Fanatiek lid

21 dec 2015
    1.447
    393
    83
    Ooohhh wat spannend!!!!!

18. blabla85

blabla85 Lid

9 okt 2015
    65
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik had gister mijn nod. Vanochtend een action test gedaan en die was negatief !

@ladyw: Heb jij ovulatietesten of getemperatuurd om te weten wanneer je eisprong was ??

19. angela0588

19 nov 2015
    80
    1
    6
    NULL
    NULL
    mmm das lastig idd.. weet je wanneer je ongeveer je ei heb t gehad? Dan is je nod ongeveer +14 dagen

20. angela0588

19 nov 2015
    80
    1
    6
    NULL
    NULL

aah wat super leuk!!
    waarschijnlijk dat je er zo mee. bezig bent omdat de eerste ook wel even geduurd heeft, maar volgens mij maakt het niks uit of het je eerste kindje is of je tiende als je graag wilt dan is het gewoon zo :)
    idd overal symptomen die na mijn mening nig helemaal niet kunnen maat dat stemmetje in je hoofd wat maar blijft zeggen dat het misschien toch kan 😊 we zullen helaas nig even moeten wachten tot we kunnen testen 😊😆😅

Deel Deze Pagina