Hoi! Even op zoek naar jullie ervaringen! Vandaag 12dpo en vanochtend heel heftige buikpijn gehad. Qua pijn niveautje beginnende wee en 2 paracetamol en 1 ibu later ging t weer. Ik heb t een half jaar geleden ook eens gehad, toen bij de dokter geweest en die vond niks bijzonders en dacht dat t van een prille zwangerschap kon zijn. Werd overigens gewoon ongesteld. Zo'n heftige pijn is toch ongewoon? Kan toch niet van innesteling zijn? Nog niet ongesteld geworden, nod is woe of don. Dacht misschien heeft iemand iets dergelijks ook meegemaakt en weet diegene wel waar t v zou kunnen zijn. Alvast bedankt!
he meis wat vervelend! in de club vroegen we nog naar je! wat vervelend dit nu te lezen. Ik kan eigenlijk 2 dingen van mezelf dan bedenken en dat is of eisprong (maar dat is te laat voor je) en anders heb ik altijd heel erg last van m'n darmspasmen wat ook een beetje als een wee opkomt en weer wegebt. Heb je al een testje durven doen?
Bedankt voor jullie reactie! Nee geen testje gedaan, ben op vakantie en ook eigenlijk niet t gevoel dat dit iets 'goeds' kan betekenen voor zwangerschap. Was zo heftig! Terwijl de meeste mensen niks voelen toch van een innesteling? Qua darmen zou ook best kunnen mommy! Nadat ik naar de wc ging was t wel over.. (Of gingen de pijnstillers werken?). Hangt dat bij jou samen met je cyclus/menstruatie die darmspasmen? En hoe voelt dat?
oei dat durf ik niet te zeggen, het is gelukkig een tijd geleden dat ik het gehad heb ik had het vaak nadat ik boerenkool had gegeten of als ik last heb van obstipatie. Dus ik zorg dat ik geen boerenkool eet en drink elke dag zo'n flesje yakult om verstopping te voorkomen. Heb het volgens mij echt heel extreem voor het laatst een jaar geleden gehad en toen was ik nog aan de pil. Het voelt in eerste instatie een beetje als krampen, niet eens het idee dat je naar de wc moet, ebt weer wat weg maar de pijn word op den duur steeds heftiger maar wel elke keer een aanstroom en dan weer een pauze tussendoor. het word minder wanneer je naar de wc bent geweest. maar nog een beurs gevoel de dag erna een beetje misselijk ook.