Dag meiden, Ik ben 17 september bevallen van een prematuurtje op 33 weken. Op 20 oktober ben ik op controle geweest bij mijn gynaecoloog en die wist mij te vertellen dat ik een rijpe follikel had die op springen stond. We zijn nu 25 dagen later en ik heb nog steeds geen menstruatie terwijl ik heel goed weet dat je luteale fase maximum 16 dagen is. Als men gyn nou niets had gezegd over die eisprong dan zou ik er niet verder bij nadenken omdat ik nog maar net bevallen ben en dan kan je cyclus in de war zijn en kan dat enorm lang duren maar dat is voor de eisprong. Na de eisprong is het normaal gezien maximum 16 dagen. Drie dagen geleden een zwangerschapstest gedaan en die was negatief. Zou ik toch zwanger zijn? Heb enkel met condoom gevreeën. Kan een rijpe follikel pas weken later springen? x
Je hebt al een test gedaan dus ik denk eerder dat je eitje gewoon nier t gesprongen is Voor de zekerheid over een week nog een testje doen? En als je veilig hebt gedaan, schat ik de kans idd ook laag in