Hallo allemaal Gisteren positief getest (ik gok 11 dpo) en vandaag wat roze verlies. 2x een klein beetje. Vraag is...wat is het? Bij m'n dochter dit niet gehad. Innestelingsbloeding? Of kan dat niet vlakvoor de vermoedelijke menstruatiedag? Ik dacht dat innestelen al eerder was (anders heb je toch ook gewn positieve test? Bedankt maar weer Gr baby001
Kan vanalles zijn. Adertje gesprongen, innesteling, ... Bij mijn eerste zwangerschap geen druppel bloed/roze verloren, bij tweede wel bijna 17weken vanalles verloren, van roze tot bruin tot bloed. Proficiat met je zwangerschap!
Oh men, dat is ook zenuwslopend zeg! Ik heb wel al een aantal dagen een soort van spierpijn in rug en onderbuik. Ook dit niet gehad bij mn dochter. Ik zou moeten afwachten ben ik bang
Ik had bij mijn vorige zwangerschap ook licht bloedverlies (roze/bruin), volgens mij ook 1 of 2 dagen na de positieve test. De zwangerschap is verder gewoon helemaal goed gegaan. De vk zei inderdaad dat het een innestelingsbloeding geweest zou kunnen zijn. Zelf vond ik dat een beetje vreemd, maar misschien komt dat er gewoon later uit?