Ik heb afgelopen maandag een vroege miskraam gehad (5+0) Zondagavond begonnen de zwangerschapstesten al af te lopen en maandagmiddag begon de bloeding. Deze is gelukkig bijna over. Nu heb ik vanaf zondag ovulatietesten gedaan gewoon om te kijken wat het doet. De bovenste is dus van zondag, oplopend naar vrijdag. De laatste 2 zijn van vandaag. 1 vanmorgen vroeg en de laatste van net. Ze lopen dus weer op. De zwangerschapstest is weer wit. Vanmorgen 1 gedaan om te kijken of hij nog reageerd op hcg. Kan het zijn dat ik miss toch richting lh piek ga? Bij mij lopen ze sowieso altijd op voordat ze positief zijn. Ik zit pas op dag 5 van mijn "cyclus" Of zouden ze toch nog reageren op beetje hcg? Ondanks dat de zwangerschapstest weer wit is.
Is dat niet erg snel al? Miss duurt nog paar dagen maar toch. De verloskundige zei dat ik de dag van begin bloeding moest tellen als dag 1, zit nu op dag 5
ik zou idd ook doortesten. LH wisselt in je cyclus. Vorige ronde had ik ook zo'n donker streepje op cd6 maar toch echt pas een eisprong op cd16 Hopelijk bij jou teken dat er weer een eisprong aan zit te komen.