Afgelopen zondag mooie licht positieve test gehad , gister avond nog een keer getest en die was nog mooier . Zo stom als ik weer ben wou ik vanmorgen de clearbleu doen en die zij netjes 1-2 zwanger , had nog een streepjes test en die maar gedaan zodat mijn test drang over zou zijn en toen was die ineens lichter dan gister avond .. nou bereid me maar weer voor op een miskraam Gelijk na de Kruidvat en met dezelfde urine nog een test en die was nog lichter dan de vorige van vanmorgen met dezelfde urine .. man wat is dat met die Kruidvat testen ! Toen maar nog een met dezelfde urine en verdunt met water , 50 cc water en 50 cc urine en die streep is gelijk aan mijn eerste test van vanmorgen .. wat denken jullie ? Voorbereiden op weer veel verdriet
Ik vind hem echt duidelijker hoor als ik eerljjk mag zijn. Hoop dat het gewoon goed mag blijven gaan nu meis ! Ga anders over op andere test en blijf daarmee testen ( kruidvat vind ik persoonlijk KUT) Action testen kreeg ik altijd duidelijk verloop op . Hier trouwrns nooit mega duidelijke test gehad met deze zwangerschap
En dat is dan nu zo lastig .. hoe kan ik ook zo dom zijn ! Waarom heb ik nou weer getest nu gebeurd juist waar ik iedereen vaak voor waarschuw , nu heleboel stress en onduidelijkheid
Tja dat is lastig. Zit niks anders op dan wachten. Aangezien je savonds je beste test had, zou ik 's avonds blijven testen. Dat verdunnen met water gaat met dit termijn trouwens echt nog niet op.
Zit nog even te kijken. Je urine is vanochtend veel geler waardoor de streep er minder mooi uit komt. Ik zou er eens eens een paar druppels water doorheen laten lopen.
Stom niet je wilt weten waar je aan toe bent en dat is begijpelijk. Alleen maak je jezelf er knettergek mee
Zou mijn lichaam dan echt weten dat ik savonds test ? Hoe kan dat ... heb gisteren mijn urine 3 uur opgehouden , of zou dat het euvel zijn ? Kun je minder positief testen door te concentreerde urine ?
Weet je ik snap je onzekerheid maar het kan ten alle tijden alle kanten op gaan. Ook mooi oplopende testen kunnen slecht aflopen alhoewel je je wel wat zekerder kan voelen bij oplopende testen natuurlijk. Ik testte super positief, echt een paar uur later omdat ik het niet kon geloven testte ik weer en kreeg dat streepje bijna niet op de foto. In de stress maar toch bleef ik positief hoe moeilijk dat ook was. Dagen erna met CB plus en indicator getest deze liepen mooi op. Was super spannend maar ik geloofde er wel in. Succes! Het streepje ziet er goed uit persoonlijk zou ik ook ff wachten weer met testen.