Ovulatiepijn?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Gast123, 10 mei 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Gast123

Gast123 Actief lid

21 jan 2018
    108
    20
    18
    dag dames

Ik zit vandaag op cd 16 en ik heb al een uurtje pijn aan mijn linkereierstok. En heel soms aan rechterkant onderbuik. Zou dit de ovulatie kunnen zijn? We hebben gisteren geklust. En we doen het om de 2dagen moest dit de ovulatie zijn zouden we dan beter vanavond ook nog eens klussen of kunnen we ook tot morgen wachten?

Heeft iemand anders ook zo’n symptonen rond de ovulatie?

(Wij gebruiken geen ovulatietesten& temp niet na 13 maanden begin je het zoo beu te worden)

2. Sasja88

Sasja88 Fanatiek lid

21 aug 2017
    1.812
    1.256
    113
    Vrouw
    Groningen
    Heb je wel eerder ovulatietesten gebruikt of temperaturen?
    Het kan ovulatiepijn zijn maar het kan ook de groei van het eitje zijn en dat je ovulatie nog moet komen. De enige manier om te weten of je ovulatie is geweest is dat je gaat temperaturen.
    Elke ochtend op hetzelfde tijdstip.

Ik heb zelf altijd pijn in mijn onderbuik en bekken en pijn in de bovenbenen.

3. LLxx32

LLxx32 Actief lid

5 apr 2018
    427
    215
    43
    Vrouw
    Op dag 16 zou dat zeker kunnen. Ik denk dat je moet vrijen op het moment dat het voor jou goed voelt. En jullie hebben gister ook gevreeën, dus mocht dit daadwerkelijk je eisprong zijn is dat ook goed.
    Mag ik vragen (omdat je aangeeft dat je het beu wordt) waarom je niet temperatuurt of testjes gebruikt? Misschien dat dat je kan helpen?

4. K00

K00 Niet meer actief

Ik zou vanavond nog een poging wagen :thumup:

5. Gast123

Gast123 Actief lid

21 jan 2018
    108
    20
    18
    Ja heb het enkele maanden gebruikt en temp heb ik maar 1 maandje bijgehouden. Als het deze maand weeral niet lukt ga ik volgende maand mijn temp terug bijhouden.

6. Gast123

Gast123 Actief lid

21 jan 2018
    108
    20
    18
    Hopelijk! & ik ga als het deze maand terug niet lukt volgende maand tempen. & ik zie op je banner dat je zwanger bent gefeliciteerd!!

7. Gast123

Gast123 Actief lid

21 jan 2018
    108
    20
    18
    Hebben we vanavond gedaan hihi.. nu ben ik 40 min met kussen onder rug blijven liggen en met benen omhoog (veel mensen zeggen dat dit niet helpt, maar ik wil alles proberen sommige meiden zeggen dat dit hun heeft geholpen wie weet...) & ik ga niet opstaan zo gewoon gaan slapen met een handdoekje onder me. (Is de eerste keer dat ik ga doen) na 13 maanden weet je echt niet meer wat doen

8. LLxx32

LLxx32 Actief lid

5 apr 2018
    427
    215
    43
    Vrouw
    Dank je wel. Ik hoop voor jou dat het snel raak is!

9. K00

K00 Niet meer actief

Zo doen wij dat ook (ofja 10 min). En op "zn hondjes".... wie niet waagt ;)

Deel Deze Pagina