Hallo, Ik had gisteren ineens een lage bloeddruk van 90/60, vandaag bij HA weer gemeten was 115/75 dus weer wat meer normaal. Ik ben wel wat misselijk, pijntjes laag in de onderbuik en beetje zere spieren ect. Nu moet ik over enkele dag en ongi worden. Heeft iemand een idee of lage bloeddruk bij een vroege zw. schap kan horen en heeft iemand wel eens een griepje/verschijnselen daarvan gehad en was toch zwanger? Ik weet nu niet zo goed wat ik moet denken. liefs Silver
Thanks, Ik was gisteren ook zo duizelig dat ik zowat flauwviel. Nu een stuk minder gelukkig. Ben aan de zoute drop en de ass. zei dat ik vanavond maar extra zout op de aardappelen moest doen. ik hoop maar niet dat een licht griepje een zwangerschap uitsluit. Aan de andere kant het is voor mij pas ronde 2 dus, heb niets te klagen. -x- Sliver
Hey Silver! Ik ben sinds gisteren ook zo duizelig! ik zal ook maar wat extra zout gaan eten, hopelijk is het een goed teken en hebben we over een week een positieve test! (aftellen maar ). groetjes Snoopie
nee niet echt duidelijke klachten, wat moeier, maar ja je lichaam kan je ook voor de gek houden, hopelijk is dat nu niet het geval
heey ik had het zondag ook ineens dat ik stond te tollen op mn benen bloeddruk ook heel laag 90/60, mn bloeddruk is meestal aan de lage kant heb er meestal als het warm is last van en ben er van de zomer voor naar de huisarts voor geweest had het toen meerdere malen per dag en die gaf toen de tip als je het voelt opkomen met je benen gekruisd staan en heel stevig tegen elkaar drukken (alsof je ontzettend nodig moet haha) en je er niet te druk om maken(is heeeeeeeeeel moeilijk)
@mausli Bedankt voor de TIP, ik heb het advies gekregen om het even in de gaten te houden, ze kunnen er verder weinig aan doen. Alleen ben ik er niet echt mee bekend. Vanavond flink veel zout genomen, ik heb nu een dorst niet normaal. Voor jou ook spannend, over 1 dag testen zie ik staan? liefs Silver
graag gedaan.. meer zout gebruiken dan anders helpt ook niet altijd hoor. wat je lichaam niet gebuikt plas je gewoon weer uit, dat is het geval bij mij. maar het is wel zo als je er meer aan gaat denken van ooh als ik maar niet flauwval of ooh als ik het maar niet "spaans benauwd" krijg dan heb je er eerder last van. ik heb van nature een hele lage bloeddruk, mn vader heeft het ook en mn moeder heeft extreem hoog. niet teveel over nadenken komt wel goed we zitten raar in elkaar! hahaha en heel spannend morgen, loop al een week met krampen rond, vandaag niet te genieten, doodmoe zou de hele dag wel kunnen slapen, breng de helft van de tijd dat ik wakker ben bijna door op het toilet. nog 1 nachtje slapen ahahah ben net een klein kind zenuwachtig voor 5 dec..
Nou, dat klinkt positief. Maar ja, je lichaam kan je inderdaad voor de gek houden. Ik zal je berichtjes op dit forum in de gaten houden, ben benieuwd. -x- sil