Hoe zag bij jou een innestelingsbloeding er uit? Ik verloor toen ik zwanger was ongeveer een druppeltje per dag vanaf mijn nod. Dit was of lichtroze of bruin.
Ik had rond de vermoedelijke innesteling 2 inimininstipjes op mn wc papiertje, weet niet waarom ik keek, maar anders had ik t nooit gezien 3 dagen erna testte ik duidelijk positief
@MariTheresa Hier zwanger van ons derde kindje. Bij de eerste twee kinderen nooit een bloeding gehad. Nu wel. Ik vind het nog steeds vreemd. Wij hadden die maand 'geklust', en toen begon naar wat ik dacht mijn menstruatie, zoals die altijd begint, met roze afscheiding. Precies op de dag dat ik mijn menstruatie had moeten krijgen. Ik was helemaal teleurgesteld, ik dacht jammer.. deze ronde weer niet gelukt. Wat volgde was 2 dagen van RUIM bloedverlies, eigenlijk gewoon een menstruatie.. Met RUIM bedoel ik dat het helderrood bloedverlies was, en dat je om de paar uur je maandverband verwisselt. Daarna werd het op dag 3 ineens bruin en stopte het.. En toen dacht ik, dat is raar .. zo'n korte menstruatie heb ik nooit.. En toen deed ik een test, en die was positief..?! De VK zei tegen me, je hebt een innestelingsbloeding gehad.. Nouja, het bloedverlies is tot op heden weggebleven, en we hebben inmiddels een goede termijnecho gehad .