geen woorden voor!

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door mama2801, 20 dec 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mama2801

mama2801 Niet meer actief

:evil: hoi dames,
    ik weet niet zo goed hoe ik moet beginnen, meschien vinden jullie wel dat ik mij aanstel, het gaat om het volgende:
    Een vriendin van wilde graag zwanger worden , terwijl haar vriend dit niet wilde (ze hebben samen al 1 zoon van 2) dus is ze achter zijn rug om toch gestopt met de pil. en ze was dus gelijk zwanger! je zou denken nou dat wilde ze toch graag?
    ja dat dacht ik dus ook, Maar haar vriend wilde dat ze abortus zou doen, dus ik met haar elke dag uren aan de telefoon gezeten telefoon rekening gehad van ruim 100€ En haar ook gezegt dat ik het bniet zou kunnen begrijpen als ze het weg zou lkaten halen voor hem! (hun re4latie is toch al niet stabiel) Zelf wilde ze het houden zijn ze en andere keer twijfelde.maar dus 2 weken later na positiefe test heeft ze toch afspraak gemaakt abortus kliniek(was dus vandaag) ze zou alleen maar echo laten maken verders niks zei.
    Gebeurt het volgende belt ze me vanmiddag heel blij op! ik dacht nou die is blij van dat ze geen abortus meer hoef van dr vriend ,want daar beslis je toch samen over?
    Zegt ze ik ben bij abortus kliniek geweest en ik heb echo gehad dus ik vroeg ow ok. en hoever ben je dan? ja 9 weken en het is een tweeling. zegt ze er gelijk achter aan maar ik ben blij , ik zeg zo van ja tuurlijjk is kei leuk man 1 tweeling! zegt ze nee ik heb het weg laten halen! zeg ik wat zeg je? ik heb het weg laten halen.
    ik heb toen gezegt van sorry maar ik ga nu ophangen.
    :evil: Ik ben zo boos op haar, ze moet zelf weten wat ze doet maar gewoon het feit dat ze blij is dfat ze 2 gezonde kindjes vermoord heeft, hoe kan je daar blij om zijn?en waarom wacht ze eerst zolang tot de hartjes klopten? ze heeft afspraak wel 3 x uite gesteld
    ik kan hier zo boos om worden ook om het feit wij graag nog een wondertje willen en na onze zoon al meerdere miskramen heb gehad, en dan die onbezonnenheid van dat ze een kind wil en stopt met pil maar als ze dan zwanger b;lijk dat ze het toch wel te snel vond zo na het stoppen van de pil. sorry hoor maar jullie snappen wel denk ik wat er door mij heen giong toen ze dit zo leuk vertelde!
    Ik heb ook kei hard tegen haar geze :evil: gt kom niet bij mij uit huilen als je spijt heb!
    ik kan er met mijn gezonde verstand niet bij dat er zulke gekken uberhaupt nog kinderen mogen krijgen!
    Als er een goede reden is voor abortus ok daar heb ik begrip voor maar voor deze situati NEE

2. music4life

music4life Niet meer actief

tis wat je schrijft ,je hebt er geen woorden voor,wij willen zo grag ,,en zulke mensen halen het weg...
    tis een rare wereld
    ik wens je sterkte in de omgang met haar

3. Wup

Wup Fanatiek lid

23 apr 2007
    4.912
    1
    36
    Ik kan me ten eerste al niet voorstellen dat je achter de rug van je vriend om met de pil stopt, ik vind dat super achterbaks. Ten tweede snap ik dat al helemaal niet als je relatie niet goed zit. En ben je dan zwanger dan laatje ook nog abortus plegen...

Zulke mensen verdienen het in mijn ogen niet om kinderen te krijgen....

Ik kan me heel goed voor stellen dat je hier boos over bent!

4. Vanilia

Vanilia Fanatiek lid

13 jan 2007
    1.715
    2
    0
    Amsterdam
    Hoi Mama2801,

Ik snap je vriendin's hele psychische wereld niet. Het lijkt een beetje alsof ze niet weet waar ze mee bezig is. Ze wilt zwanger worden maar haar vriend niet, ondertussen laat ze de pil links liggen in de hoop op een zwangerschap en dan krijgt ze haar zin en laat ze de vruchtjes weg halen?!
    Volgens mij ben je dan niet helemaal o.k. in je hoofd.
    Ik zou nu een heel verdraaid beeld van haar hebben als het mijn vriendin was.

Grt. Vanilia

5. Zora

Zora VIP lid

12 jun 2007
    11.369
    2
    36
    Ik vind dit echt vreselijk. Er zijn zoveel mensen die er zoveel pijn en moeite voor over moeten hebben en dan zo iemand die niet nadenkt krijgt twee wondertjes en dumpt ze weer omdat het toch niet uitkomt...jeetje....

Wat zit de wereld soms oneerlijk in elkaar.

Sterkte ermee!

6. Josien

Josien VIP lid

27 jun 2006
    9.956
    5
    38
    Vrouw
    Loonadministrateur
    Noord-Brabant
    Ik krijg tranen in mijn ogen van dit verhaal en mijn handen vormen zich echt tot vuisten. Wat kan ik boos zijn op dit soort mensen. Meid, ik snap dat je boos bent. Dit soort mensen zijn jouw vriendschap niet waard! Eerst bij jou komen janken en dan zo'n beslissing nemen. Bah!

Groetjes,
    Josien

7. mama2801

dankje dames
    voor jullie lieve berichtjes
    ik kan het ook maar moeilijk van me afzetten ook omdat ze het doodleuk verteled net of het niks is!
    Ik heb vandaag voor mezelf besloten om met haar geen kontackt te willen, want een gestoor iemand is mijn aandacht en steun niet waard! ik zie haar letterlijk als een moordernaares van 2 onschuldige kindjes, En ik hoop eigenlijk ik mag het niet zeggen en ik gun het niemand toe maar haar wel dat ze nooit meer kinderen kan en zal krijgen want zei is geen moeder in mijn ogen! ze is ziek precies zoals jullie ook al zeggen. ik dacht eerst dat ik overdreven reageerde maar geklukkig vinden jullie dat niet dat ik dat doe.
    nogmaals dankje voor de lieve berichtjes
    en ik hoop voor iedereen hoop dit forum die wel graag een kindje willen waaronder ik dat we gauw een wondertje in ons armen mogen sluiten

8. LastminuteMama

LastminuteMama Bekend lid

20 jun 2007
    632
    0
    0
    Helemaal mee eens! Als het mijn vriendin zou zijn was het meteen einde vriendschap. Ik kan mij niet voorstellen dat als je graag een kindje wilt en het is zover dat je het dan weer weg laat halen. Heel veel vrouwen hier zouden een moord plegen voor een gezond vruchtje van negen weken en zeker voor twee!

Sterkte ermee!

9. Natas1

Natas1 VIP lid

4 aug 2007
    7.903
    0
    0
    Almere
    Ik word hier onpasselijk van :cry:

10. LastminuteMama

LastminuteMama Bekend lid

20 jun 2007
    632
    0
    0
    Ja...dat is de juiste omschrijving!

11. Tinkerbel80

Tinkerbel80 Niet meer actief

Dit is echt vreselijk :cry: Ik zou er een moord voor plegen voor die 2 vruchtjes. Dat je zoiets ook doet achter iemand zijn rug om. Echt belachelijk. Het zou ook mooi mijn vriendin niet meer zijn. Echt erg dit. Egoistisch mens. Bah!

12. zico

zico VIP lid

28 sep 2006
    6.336
    0
    0
    belgische kempen
    wij zitten hier al 17 maanden te proberen en het lukt niet en als het lukt krijg ik een mk, waarom? Hier hadden de kleintjes zo welkom geweest :cry:

13. Lucia

Lucia VIP lid

6 sep 2005
    12.287
    6
    38
    Thuishulp
    België
    Jezus...ik was al kwaad toen mijn beste vriendin vertelde dacht ze dacht dat ze zwanger was, maar hoopte dat dat niet zo was...om dan een paar dagen later zooooooooo opgewekt en blij te zeggen dat ze toch niet zwanger was.Toen waren wij al 1,5 jaar bezig :evil:

Dus dat wat jouw vriendin geflikt heeft kan er bij mij helemaal niet in...ik geef je groot gelijk dat je geen contact meer wilt!

Meiden, laat je niet te veel door dit verhaal pijn doen, zo iemand is het niet waard!( ik weet het, makkelijk gezegd, maar ik weet goed hoe jullie je voelen!)
    Kijk maar naar mijn banner...er is voor iedereen van jullie hoop en ik hoop dat jullie snel zwanger mogen zijn!

14. Kitty

Kitty Actief lid

10 nov 2005
    442
    0
    0
    Opvoeder-begeleidster
    Willebroek
    Wat ik me afvraag: zou het kunnen dat ze dacht dat een kindje haar relatie kon helpen en ze hem nu tegemoet komt door door te gaan met die abortus zodat ze toch aan hem laat zien hoe belangrijk hij en zijn mening is?

Sorry; ligt aan mn job dat ik meteen begin verder te denken. Ik zou het niet gemakkelijk hebben moest een vriendin van me mij hiermee opzadelen. Dat ze 't zelf maar uitzoekt!

Wat ik ook niet snap: als ze weet dat je zo graag een beeb wil, dan zou ze toch meoten weten hoe zeer ze je hiermee kwetst?

Liefs
    Kitty

15. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    Dat wou ik zeggen!

Hoe ziekelijk dit is, bah, ik heb er echt geen woorden voor!
    Zij moet ziek zijn, die heeft echt hulp nodig van een psychiater...

Ik heb ook zo'n vriendin, die liet abortus plegen omdat ze niet wist of ht kindje van de blanke vriendje was of van haar surinaamse vriendje! :rolleyes:

Woedend wordt ik van zulke dingen!

16. Vanilia

Vanilia Fanatiek lid

13 jan 2007
    1.715
    2
    0
    Amsterdam
    Ik denk dat de persoon in kwestie zowizo niet als een volwassen iemand kan denken maar meer de hersens heeft van een 8-jarig kind.
    En terwijl ik dit schrijf vind ik dit eigenlijk zelfs een belediging voor de 8 jarigen.... :rolleyes:

17. Miek74

Miek74 Fanatiek lid

3 nov 2007
    1.968
    1
    0
    NH
    sjeminikkie, de rillingen lopen over mijn rug, wat een rare mensen heb je toch :( vreselijk zeg! Ik zou ook afstand nemen van zo'n iemand.

Miek

18. mama2801

nee weetje wat ik denk en vind ze is gewoon echt ziek in haar hoofd!
    en ben er nog steeds heel erg bboos om
    zo boos dat ik haar vriend nu de heele waarheid heb gemailt want hij dacht dat het een ongelukje door de pil heen was idem als hun zoon .dus dit was al de 2de x dat ze het hem flikte zonder dat hij het wist! ik ben helemaal klaar met haar ze is mijn vriendin niet want ze beseft maar half hoeveel pijn ze me hiermee heeft gedaan en denk oook veele met mij die graag zwanger willen worden, ik hoop echt zij nooit meer een kind zou krijgen want ik vind haar compleet gestoord aaah geen woorden voor

19. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    mamma van 3 heerlijke donderstenen
    achterhoek
    Mijn zus heeft ooit een abortus laten plegen. Ze was 18, had geen vaste relatie en was er zó nog niet aan toe. Twee jaar later kreeg ze een mk. En 2 jaar daarna, was ze er ook nog niet aan toe, maar was er geen haar meer op haar hoofd die aan een abortus dacht! Ze heeft nu 2 kids en geen vaste relatie. D'r tweede is door de pil heen gekomen, maar ook die heeft ze zeker laten komen. Na haar tweede kind heeft ze zich maar laten steriliseren omdat ze blijkbaar té vruchtbaar was ;)
    Ik snap best dat sommige meiden beter een abortus kunnen laten plegen vanwege hun situatie, maar een vruchtje gewoon als 'wegwerpartikel' gebruiken, maakt me woedend! Als je toch bewust die pil hebt laten liggen, neem dan ook de verantwoordelijkheid voor de gevolgen. Laat die kids dan komen en sta ze daarna af aan liefhebbende ouders! Er zijn er hier zat!

wat een ontzettend onverantwoord en naief gedrag van diegene. Ik hoop dat die gezinssituatie goed in de gaten wordt gehouden, anders vrees ik het ergste voor dat kleine kindje wat er wél is... :(

20. mama2801

gelukkig snapje mij dus ook net zoals die vriendin van jou! jezus een kind doden omdat je niet weet of die groen geel of paars geboren word! wat lopen er toch beesten rond op deze wereld en zelfs het woord beest is te zachtjes

Deel Deze Pagina