* klaag modus aan Ik denk dat ik eergisteren een positieve ovulatietest heb gehad. Weet het niet zeker maar we hebben 's avonds toch seks gehad voor de zekerheid. Nu wou ik hem vanmorgen nog eens verleiden maar meneer had "even geen behoefte" omdat hij volgens zichzelf mega ziek is... Mannengriep wel te verstaan, en die van mij heeft daar ontzettend veel last van! Hij gaat nog net niet dood zeg maar. Waarom, het enige moment van de maand dat ik hem echt nodig heb, vind hij zichzelf zo ontzettend zielig! Hij snapt ook gewoon niet waarom ik teleurgesteld ben. Ik probeer het allemaal luchtig te houden voor hem, hem niet lastig te vallen met testen en vruchtbare dagen. Maar blijkbaar is dit wel nodig want anders snapt hij het gewoon niet. Voor mijn gevoel kan ik deze maand wel wegwuiven.. Bah, soms ben ik er zo klaar mee en wou ik dat ik het klusje zelf maar even kon klaren. *klaag modus uit Lezen met een knipoog alsjeblieft
Haha, ja super stom!!!! Zet je er even overheen man. Misschien voelt je je juist weer beter na wat gezelligheid! Er is werk aan de winkel! Zeg maar dat ik dat gezegd heb
Ik snap dat het vervelend is . Maar toch zou ik er nu nog niet zoveel druk op leggen. Ik las dat je pas 1 maand van je spiraal af bent. Probeer het nog een beetje luchtig en spontaan te houden en je er nog niet zo aan te ergeren. Want als zwanger worden langer gaat duren komen er al genoeg 'moetjes'. Grote kans dat je man dan helemaal zijn kont tegen de krib gooit. Misschien krijgt hij dan het gevoel dat je hem alleen nodig hebt voor een baby en dat wordt er natuurlijk niet gezelliger op. Hier heeft het ruim 3,5 jaar geduurd voor ik zwanger was van mijn tweede. Alle denkbare onderzoeken gehad, en uiteindelijk gelukt dmv IVF. Ik ben blij dat we er de eerste periode wat luchtiger in stonden, want later kwam er al genoeg stress bij kijken. Ziekenhuis in en uit... In ieder geval succes!
Bedankt voor je goede adviezen! Daarom heb ik er ook bij gezet, lezen met een knipoog. Vanmorgen baalde ik even maar nu gaat het weer prima hoor. Vind het alleen heel bijzonder daar hij normaal gesproken niet is weg te slaan voor een rondje rampetampen, maar net vandaag heeft meneer even geen zin Wat vervelend dat het v oor jullie zo lang heeft geduurd met jullie tweede. Ik hou er zeker rekening mee dat het langer kan duren. Bij de eerste duurde het 7 maanden. Ga er van uit dat het misschien net zo lang duurt, of langer.
Hahaha ja herkenbaar. Maar opzich zit je nog goed met seks op dag van positieve ovulatietest. Is pas écht irritant en frustrerend als het er helemaal niet van komt door de oh zo bekende mannen griep Ze snappen gewoon niet goed dat die paar dagen per maand dat je vruchtbaar bent zó belangrijk zijn en je alle kansen wilt benutten.. tenminste, is bij mijn man wel zo, hij is heel nuchter en zegt dan 'ach proberen we volgende maand toch weer' Zucht.
Ik grapte ooit tegen een vriendin toen we op het schoolplein stonden ‘ik heb nu zaad nodig’ Hahah. Mijn man was op zakenreis net rond mijn vruchtbare periode, wat was dat zonde zeg! Heel frustrerend ook want je bent dan sowieso weer een ronde verder. Jullie zitten nog helemaal goed hoor! En wie weet lukt het vanavond of morgen nog
Ooh ja, vréselijk die mannengriep! De wereld vergaat Mijn man vroeg me net hoe zo'n ovulatietest nou werkt. Ik de hele uitleg gegeven, met een uitleg over vruchtbare dagen, zegt hij: ach, dat onthou ik toch niet.. Waarom vraag je het dan?! Doe dan je best om het te onthouden Gelukkig snap ik redelijk hoe het werkt
Hier ochtend seks gehad op de dag van de positieve ovulatie test. Manlief kwam uit de nachtdienst en wilde gaan slapen. Maar ik stond dus met een knaltest in mijn handen en wist dat er savonds weinig van zou komen. Moest hem dus even bespringen Verder geen seks gehad rond die tijd en zie mijn banner
Hahaha! Prachtig, zoiets zou ik ook kunnen zeggen Oeh ja, lijkt me ook zeer frustrerend! En wat duurt een maand dan in een keer lang! Ik hoop het! Ik snap ook wel dat het niet gelijk raak hoeft te zijn in de eerste ronde, maar de kans helemaal niet benutten is ook zo zonde.
Ooh wat een top verhaal! Maakt mijn avond toch even weer goed. Gefeliciteerd met de zwangerschap! Hopelijk hier ook zo'n succes verhaal over 2 weken!