Ik heb af en toe steken in mijn liezen. De pijn trekt af en toe door tot in mijn bovenbenen. Is dit normaal?
Oh Muppie! Ik lees het net pas! Dat klinkt als een innestelingsbloeding hoor! En die "kwaaltjes" die je beschrijft klinken wel heel erg hetzelfde als wat ik vorige maand had. Toen was ik zwanger (niet lang helaas maar wel zwanger!) Afgelopen maand had ik ook met afvegen wat bruin/rozige afscheiding en dat was de volgende dag weer weg en dat bleek achteraf een innesteling te zijn geweest. Ik heb vandaag weer zoiets ik hoop dat het weer raak is. Wat zou het fantastisch zijn voor je als je zwanger was! Ik ga super voor je duimen!! Leuk huwelijkscadeau!
kan het ook zo zijn dat je innesteling een paar keer voorkomt? Ik heb een onregelmatige cyclus, 2 keer mbv primolut opgewekte menstruatie gehad, 1x dag 70 1x dag 45... nu had ik op dag 20 van deze cyclus 1 dag rozig slijm/bloederig iets dag 22 ook een beetje, maar dan wel iets bruiner, en nu op dag 24 weer een druppie wanneer eisprong geweest is? ik vermoed wel rond dag 14/15, ik heb mijn cervixslijm in de gaten gehouden..en die dagen was t volop aanwezig andere dagen was ik kurkdroog... die laatste week van normale cyclus is toch elke keer weer spannend... gr Bengel
Goh Bengel ik weet het eigenlijk niet. De 1e keer was rood en daarna alleen nog bruin of heb ik het verkeerd begrepen? Dan zou het wat oud bloed van de 1e keer kunnen zijn. Maar pin me er niet op vast. Succes met wachten!
ja ik weet t ook niet meer .. t zal wel betekenen dat ik ongi ga worden, althans daar ga ik vanuit... maar ja alles wat er met je gebeurt, vraag je je af: is dit normaal, betekent dit??? ik dacht nml: dag 20 al wat 'verlies' is wel heeel vroeg, uitgaande van een onregelmatige maar ook van een regelmatige cyclus.. tja. speculeren he! afwachten dus groetjes Bengel
thanx harley dat wachten vind ik zoooooo moeilijk... gisteren een enorme huilbui en alles eruit gegooid tegen vriendje lief..mijn angsten en onzekerheden.... we hebben nu afgesproken dat ik mijn NOD + week afwacht als ik dan weer niet ongi ben, dan vragen we verwijzing naar Gyn...ik maak me zo druk of ik uberhaupt ongi wordt, dit omdat ik 2x primolut heb gehad... kan de 4e week van cyclus en daarna bijna nergens anders meer aandenken, en das niet goed weet ik, maar moeilijk voor iem. met adhd om zich daar tegen te verzetten.. nou k raap me maar effe bijelkaar, ga bengel uitlaten en dan naar werk... gr Bengel (daniella heet ik echt)
He meiden, Ik lees en leef nog steeds vol spanning mee He Bengel, wat vervelend voor je, maar erg goed om het zo uit te spreken en afspraken te maken met je mannetje! Zelf heb ik gisteren ook een huilbui gehad : door omstandigheden (druk, afwisselend te moe om te klussen) is gisteren een ei verloren gegaan. Dat wil zeggen laatste keer geklust was 7 dagen voor eisprong. Tja... kleine kans op wonder dus.. of kennen jullie opbeurende hoopvolle verhalen? Groet, Sjaak
hey Sjaak, nou volgens FF had ik mijn ei 7 dagen na de laatste klusdag gehad en ik ben wel zwanger!! dus.........