Hoi allemaal, Twee weken geleden besloten we graag voor een kindje te willen gaan. Gisterenochtend een positieve test van Clear Blue digital, waarop stond 1-2 weken. Ik was helemaal in shock, maar super blij! Omdat ik toch twijfelde of de Clear Blue geen foutje heeft gemaakt (het was namelijk wel echt bizar snel), heb ik vanmiddag nog even een kruidvat test gehaald. Ik zie maar een heel licht streepje op deze test. Ik lees wel vaker: streepje is streepje, maar nu ben ik wel aan het twijfelen of ik dit uberhaupt wel als streepje mag zien? Mijn NOD is trouwes over 1 of 2 dagen...
Hoi! Nog nooit echt een vals positieve gezien van de clearblue met weekindicator hoor! Van die Kruidvat wel idd maar dit ziet er wel heel goed uit! Proficiat!!
Deze van de kruidvat geven wél vaak vals positief, maar clearblue lijkt mij niet. Maar om een goed beeld te krijgen, wanneer was je laatste menstruatie? Wanneer gestopt met de anticonceptie? Ik heb het zelf nog nooit gezien, maar wel gelezen dat ook een clearblue wel eens reageert op verhoogd LH rond de eisprong. Of dit klopt weet ik alleen niet. Ik hoop dat dit echt positief is op Hcg!
Je kan beter die van kruidvat 2 voor 5 euro nemen, clearblue ook nog niet geweten dat die vals uitslaagd, jeetje seg gefeliciteerd alvast. Van den 1ste keer raak. Hier na 8 keer nog steeds niet
Bedankt voor je reactie! Mijn laatste menstruatie begon op 30-10. Ben al jarenlang regelmatig ongesteld (cyclus van 28-30 dagen) en gebruik ook al jaren geen anticonceptie. Daarnaast ben ik nadat we 2,5 week geleden besloten hebben ervoor te gaan, ook eens een ovulatie test gaan doen die zaterdag 13-11 knalpositief uitsloeg. Dus weet wel zeker dat het niet m'n ovulatie is