Hey dames, Momenteel ben ik 4 weken en 1 dag zwanger, maar maak ik me een beetje zorgen. Ik heb namelijk totaal geen symptomen. Voel helemaal niks, alleen af en toe steekjes liezen. Maar dat voel ik heel licht. Voor de rest nergens last van. Is dit normaal?? Met de eerste zwangerschap had ik rond deze periode spierpijn borsten, opgeblazen buik en duidelijk krampjes/steekjes.
Jahoor, dit is heel normaal . Dit had ik ook, en ineens op de dag dat ik 6 weken was kwamen alle klachten van het ene op het andere moment. Zo vroeg zijn je hormoonlevels nog laag en hoewel sommigen daar al wel snel iets van merken is dat lang niet bij iedereen zo!
Jep, same here. Beetje maagzuur, maar daar heb ik sowieso al snel last van. Bij de zwangerschap van mijn dochter en miskraam ervoor vanaf 8dpo enorm zware borsten waardoor ik het zonder test al wist, maar deze zwangerschap kwam dat pas met 6 weken. En voor jouw gevoel, dit is zelfs een tweeling dus meer klachten vanaf het begin gaat niet altijd op (Vanaf 6 weken is een ander verhaal trouwens ) Oja, en gefeliciteerd met je zwangerschap natuurlijk!!
Gefeliciteerd, het is heel normaal en ik zou zeggen ga vroeg naar bed en geniet van het slapen voor je t weet zit er een buik ergens in de weg.