Hai! Vraagje.. wanneer verdween bij jou die menstruatie achtige krampjes? Ik ben nu 7+3/7+4 en al een week geen last meer van. Ik heb in april een miskraam gehad waar het hartje tussen week 6.5 en 7.5 was gestopt en toen had ik ook geen krampjes meer. Vandaar mijn vraagje.
Irritant he die eerste weken. Alle symptomen veranderen constant en alles, maar dan ook alles maakt onzeker. Kan me voorstellen dat dit nog erger is wanneer je een miskraam hebt meegemaakt. Ik had bij de zwangerschap van mijn dochter alleen wat krampen in week 4, 5 en begin van week 6. Daarna heel lang 'niets' gevoeld. Was stiekem blij toen te misselijkheid begon, dat gaf mij soort van geruststelling. Ik wens je een fijne zwangerschap met zo min mogelijk zorgen!
Bedankt voor je reactie!♡ Bij mij is het begin week 6 ook gestopt dus dit geeft me wel weer hoop! Vanavond heb ik de eerste echo, ben zo zenuwachtig! Ik heb al 2 miskramen gehad dus nooit een goede echo gehad, vandaar ik vandaag ook zo gestress ben denk ik.
O wat spannend! Heel veel succes vanavond, laat je weten hoe de echo was? Verder wens ik je snel een zeer-licht-zwangerschapskwaaltje of craving toe, zodat je daar een beetje berusting in kan vinden
Die eerste weken zijn zo onwijs lastig...helemaal na (een) miskra(a)m(en). Hier veel verschil gehad in last van kwaaltjes of niet bij de goede zwangerschappen. En dat maakte best onzeker. Begrijp dat heel goed. Ik hoop dat jullie een goede echo mochten hebben vanavond!