Krampen bij bewegen

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door Appelsientje13, 18 sep 2023.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Appelsientje13

17 sep 2023
    10
    0
    1
    Vrouw
    Hallo dames,

vandaag ben ik 4+3 weken. Wat ik merk dat is dat vaak krampen heb tijdens bewegingen. Als ik bijv. Zit of lig is dit veel minder. Het is te vergelijken als menstruatiekrampen. Soms moet ik echt wel even slikken van de pijn, wat een paar seconde duurt.

is dit normaal?

alvast bedankt voor jullie reactie!

2. Ties9518

Ties9518 Lid

8 mei 2019
    55
    36
    18
    Vrouw
    Hii ik ben nu precies 4 weken zwanger en heb dit ook. Ook als ik met blote voeten loop. (Kou van de voeten naar bm) krijg ik krampen.)

Ook als ik bezig ben krijg ik krampen en dan heb ik het niet over intensief bezig maar even koken / opruimen in huis.

Had dit bij mn eerste kind ook en die is nu 5 jaar !

Maar heb in Juni een miskram gehad dus ben nu zo negatief aan het denken grrrrr. Hopen dat alles goed zit !

3. Appelsientje13

17 sep 2023
    10
    0
    1
    Vrouw
    Hoi,

dank voor je reactie!

Ik snap dat je onzeker bent, maar als je dit ook ervaren heb bij je eerste kindje zou ik me niet druk maken! Heb jij ook soms helemaal geen last meer van krampen? Ik heb bijv. Vandaag weer helemaal geen last gehad van krampen. Hier word ik onzeker van

4. Ties9518

Ties9518 Lid

8 mei 2019
    55
    36
    18
    Vrouw

Yes het komt en gaat. Met name als ik niet veel doe zit of lig dan voel ik ook niks. Het is niet pijnelijk de kramp mar wel echt aanwezig. In vlagen komt en gaat het dus. Dit nu al een week lang

5. Appelsientje13

17 sep 2023
    10
    0
    1
    Vrouw
  6. Appelsientje13

17 sep 2023
    10
    0
    1
    Vrouw
    Ja dat heb ik ook inderdaad. Moge Allah swt jou zwangerschap doen slagen!

7. Ties9518

Ties9518 Lid

8 mei 2019
    55
    36
    18
    Vrouw
    Is het je eerste zwangerschap, zo nee, herken je de klachten ook bij eerdere zwangerschap(pen)

8. Appelsientje13

17 sep 2023
    10
    0
    1
    Vrouw
    Ik heb 2 keer een miskraam gehad. Wel bij alle zwangerschappen krampen gehad. Alleen bij me miskraam had ik 1 dag van te voren helemaal geen buikpijn meer, terwijl ik dit wel elke dag had. Vandaar dat ik me ook nu druk maak op momenten dat ik bijv. een dag niets voel

Deel Deze Pagina