Hallo, Ik ben nieuw op dit forum, ik ben Nathalie, 23 jaar en ben sinds 3 mei gestopt met de pil , 9 mei ben ik ongesteld geworden, 16 mei was mijn ongesteldheid over en 19 mei heb wij seks gehad, nou had ik 21,22 en 23 mei helderrood bloed soms donker met het afvegen met veel slijm en in het maandverbandje zat elke keer maar een klein beetje.... ik ben sinds 4 dagen soms ook misselijk..... Wie heeft er ongeveer het zelfde mee gemaakt? Kan dit beteken dat er wat aan het innestelen is? Dat ik misschien zwanger ben? Ben benieuwd naar de reactie's... Groetjes Nathalie
Ik denk dat het nog te vroeg is om te zeggen dat het van een eventuele zwangerschap kan komen. Ik denk eerder dat het komt omdat je met de pil bent gestopt en dat het daardoor komt want dan is de cyclus een beetje van slag. Maar om zeker te zijn of je zwanger bent moet je nog 2 weken wachten en dan een testje doe dan weet je het zeker. Veel succes. Liefs wolly
[ hoi ik heb het zelfde 17de mijn ei gevoeld 22 tot 23 mei lichte heldere bloed verlies met donkere slijmslierten. het is nu over maar heb wel ongi gevoel en ik slik de pil al niet meer vanaf dat ik zwanger wilde worden van mijn eerste. ik hoop dat het nu gelukt is. dus ja het kan maar het kan ook bij jou komen door de pil maar je weet maar nooit wonderen zijn de wereld nog niet uit. bij sommige is het meteen raak. gr.jojo29