Mensen wij worden gek! Ik zit hier met een vriendin, die wilt zwanger worden. Ze heeft om 6 uur een test gedaan die was positief! Daarna gelijk nog een gedaan met de zelfde plas.. die was NEGATIEF! Toen hebben we net nog een test gedaan! En daar bleek de eerste seconde niks op te verschijnen.. OPEENS NA 1 MIN verschijnt er een streep dus wij GILLEN! En we kijken net weer is die STREEP WEG! WIE HEEFT DIT MEEGEMAAKT? EN WAT IS HET NOU ZWANGER OF NIET?
hmm lastig! Ik denk dat het handig is als je vriendin morgen ochtend nog een keer test. Spannend hoor! Ik zou niets kunnen zeggen over de testen, kun je een foto maken? Veel succes! ik hoop dat het raak is!
Jaaa zoo vaag he! wij snappen het ook niet.. en me vriendin gaat morgenochtend weer testen. Ze zit ook op dit forum dus ze zal het wel laten weten. Ik ben benieuwd! Succes Roos! Kus
Inderdaad, die digitale testen zijn héél duidelijk... Maar kan het zijn dat het verschillende merken testen waren? De ene test heeft nl. meer HCG nodig dan de andere. Het kan zijn dat de ene test het wel al op pikt, maar de andere (nog) niet... Het is maar een ideetje, hoor.. Succes voor je vriendin, ik duim voor haar!
He meiden.. Nou ze heeft negatief getest .. maar goed morgen moet ze eigenlijk pas ongesteld worden. Ze heeft wel met de zelfde testen getest. Maar nu zei ze dat ze gewoon wacht tot dat ze ongesteld word of anders doet ze aan het einde van de week een test met een ClearBlue ofzow.. Maar mensen zeg nou eerlijk.. je test kan toch nooit positief zijn als je echt NIET zwanger bent? Fijne warme dag iedereen.. xx
Dat ligt eraan welke testen je hebt, denk ik. Hoor soms verhalen over testen die positief geven terwijl je toch echt niet zwanger bent. Heel maf, maar ik hoop op het beste!
Shit dat zou echt vet oplichterij zijn dan! Stel dat ze nou alleen bij haar eerste positieve test was gebleven.. dan denk je gewoon dat je zwanger bent! Stelletje oplichters.
Nou ik zeg niet dat dat zo is, hoor. Begrijp me niet verkeerd. Denk dat het meer eraan ligt dat er nog niet voldoende HCG is aangemaakt...
Nou ik hoop voor dr dat ze toch zwanger is! En dat ze gewoon te vroeg getest heeft. Is ze overtijd trouwens of...? En met welke testen heeft ze getest?
Ze heeft testen van sensitest ... die zijn niet duur en zelf heb ik daar ook positief mee getest en zie het resultaat ik ben alweer 18 weekjes zwanger. Maar ze moet morgen eigenlijk ongesteld worden. Dus het kan nog zo zijn dat ze niet genoeg HCG in haar urine heeft zitten. Maar ze heeft afgelopen vrijdag een bloeding gehad, ze dacht dus dat ze ongesteld was geworden maar dan 1 week te vroeg. Maar goed die bloeding heeft niet lang geduurd en kon dus ook een innesteling zijn geweest. Aangezien ze toch wel 1 keer en de andere keer half haha positief heeft getest, denk ik toch dat ze mischien wel zwanger is. Ze heeft ook nog krampjes in haar buik enz.. nou en stel dat ze afgelopen vrijdag wel ongesteld was geworden dan zou ze nu geen pijn in haar buik meer moeten hebben. Want de bloedingen zijn gestopt. En ik kan gewoon niet geloven dat een test positief kan uitpakken als je echt niet zwanger bent. En 3 uur later nog een keer testen en toen verscheen die tweede streep ook maar trok weer langzaam weg. Ik denk dat ze gewoon geduld moet hebben en einde van de week of het weekend nog een keer moet testen. En dan met een andere tester.... Geduld is een schone zaak
Hmmm ik testte met sensitest, de goedkope en de ultra 1 dag voor nod positief en mooi. Ja ik denk ook dat ze wel zwanger is maar te weinig hormoon in dr lichaam heeft, dus ff een paar dagen (4?) wachten en weer testen..
Dames! Bedankt voor jullie reacties! Ben echt helemaal in de war... Als ik vrijdag niet ongesteld ben dan gaan ik nog een keer testen met CB. Ik hoop het zo... Are (vriendin van Marit)