innestelingsbloeding

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door bolleke25, 26 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. enne

enne Actief lid

21 apr 2008
    229
    0
    16
    Luna,
    Dus toch ongi geworden je had al z'n voorgevoel he. Jammer je hoopt he zo, op naar de volgende ronde inderdaad.
    Bij mij op dag 28 nog niks te bekennen, geen bruin verlies meer en geen ongi. Wacht het nog maar even af.
    Succes!

2. Apekop

Apekop Actief lid

29 mei 2008
    393
    0
    16
    leidster kinderopvang
    @ Suusje, Luna en Bolleke:

Nou bij mij ongeveer hetzelfde verhaal als bij jullie; vanaf die donderdag dus bruin bloed en elke dag een klein beetje in een mini-tampon.
    Normaal gesproken (na de eerste dag buikpijn) zet het door en krijg ik meer buikpijn en bloed maar dit is zeer apart. Heb ik nog nooit gehad. Nog steeds geen buikpijn en elke dag een beetje bruin/donkerrood bloed. Verwarrend hoor. Heb wel maandag een test gedaan (op mijn NOD) maar die was negatief. Wat denken jullie?

3. Are

Are Lid

27 jun 2008
    26
    0
    0
    Breda
    Meiden.... Ik ben zwanger! Het was waarschijnlijk toch innestelbloed.

4. bolleke25

bolleke25 Actief lid

26 jun 2008
    125
    0
    0
    Waaaw are,

proficiat zeg! Blij voor u!
    En na hoeveel maanden als ik vragen mag?

liefs

5. Apekop

Apekop Actief lid

29 mei 2008
    393
    0
    16
    leidster kinderopvang
    Gefeliciteerd Are! Wat leuk! Nog even wat vraagjes voor de nog steeds onzekeren onder ons:
    Wanneer had jij dat bloed? Hoeveel was het? Hoe zag het eruit? Hoe lang hield dat aan? Had jij er buikpijn bij? Zo ja, 1 dag of meerdere dagen? Wanneer heb je positief getest?

6. enne

enne Actief lid

21 apr 2008
    229
    0
    16
    Super Are, gefeliciteerd! Wat goed.

Wij wachten nog maar even in spanning af hoe het ons zal vergaan.
    Ik ga zondag op vakantie, hoop daarvoor wat duidelijkheid te hebben. Ben ik dan nog niet ongi, dan ga ik testen. Vandaag mn 29e dag.

7. Momfulness

Momfulness Niet meer actief

ARE gefeliciteerd! dat is beter nieuws!

Liefs Luna1

8. Are

Are Lid

27 jun 2008
    26
    0
    0
    Breda
    Ik heb 4 dagen voor me ongi positief getest met een sensi test. Ongeveer een week van te voren verloor ik bloed, 2 dagen en het leek ook best veel. Wel zuiver bloed. De dag dat ik ongi moest worden weer gestest en weer positief.

9. suusje34

suusje34 Fanatiek lid

26 mrt 2008
    1.389
    0
    0
    are gefeliciteerd!

Ik na de bloeding niet meer ongi geworden, ook geen posit.test gehad. Nu wel bijna een positieve ovu test (ook eerder dan normaal) dus de bloeding was dan toch een ongesteldheid (snappen jullie t nog)..
    op naar de volgende ronde (s)

10. Are

Are Lid

27 jun 2008
    26
    0
    0
    Breda
    Dank je wel!
    En voor jou de volgende keer beter. Ben vandaag wel naar de dokter geweest. Verlies wat bloed dus ben ongerust. pfff spannend allemaal.

Deel Deze Pagina