Tempratuur laag op cd20, maar ovutest zegt niks

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door ProudMom28, 3 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ProudMom28

ProudMom28 Niet meer actief

Hoi Hoi,

Nou toch even weer een vraagje ik heb een mk gehad vrijdag 3 weken geleden ik zou nu bijna 14 week zwanger geweest zijn maar a fijn,

Mijn tempratuur lijkt nu echt een eisprong aan te geven van 36.8 naar 36.6 en nu vanmorgen 36.4
    de ovulatietesten zeggen mij nee hoor geen eisprong ik heb predictor en one step ovulatietesten gebruikt van internet.
    de one step heb ik voor mijn mk ook gebruikt en die knalden van het scherm toen... zucht zal het dan toch van mijn mk komen? zal die zo in de war zijn? mijn hcg is denk ik uit mijn lichaam de testen zeggen zo goed als nee.

Ik zal straks mijn kaartje eens bijvoegen dan kunnen jullie hem even bekijken en mischien een mening geven.

Zijn er meer die dit hebben gehad en toch een eisprong hebben gehad? wat is betrouwbaarder testen of tempratuur?
    hadden jullie toch je ei ondanks dat testen zeiden nee?

Sorry voor de vele vragen maar soms weet ik niet meer wat mijn lichaam allemaal doet, het lijkt allemaal zo mooi in mijn ff maar mischien is het toch een kwakkellijst aan het worden :(

Alvast bedankt voor jullie reakties!

Groetjes Wilma26

2c8446 Ovulation Charts

2. peps

peps Actief lid

27 dec 2009
    308
    1
    0
    he wilma, het wil niet altijd zeggen dat je vanaf je mk moet rekenen, het kan bij jou wel heel anders zijn.
    Ik heb al eens eerder naar je kaartje gekeken en mijn gevoel zegt dat je nu rond dg 12 zit en dat misschien je ovu met een dag of 3 zal zijn. Je temps zijn laag. (die sterretjes betekenen toch spot dagen?)
    Na mijn mk/curretage heb ik 4 wk een temp van 36,7/ 36,8 gehad, en heel gelijkmatig.
    Ik denk(hoop) dat ie er toch binnenkort wel aan zal komen anders was je temp volgens mij wel hoger geweest (ben natuurlijk geen gyn) ben benieuwd of het ook uitkomt!!
    P.S dag 12 zou misschien ook eignlijk dag 1 kunnen zijn omdat dan je temp naar beneden gaat en dat gebeurd ook wanneer je menstruatie komt.

3. ProudMom28

ProudMom28 Niet meer actief

Hee meis,

Zo bedankt voor je lieve antwoord ik hoop het zo hij lijkt iets te gaan klimmen 0,1 wel te verstaan maar hij gaat langzaam omhoog de ovu testen zeggen idd niks en trouwens de zw testen zeggen ook niks dat is dus wel heel positief het is morgen drie weken geleden.

En natuurlijk laat ik je weten hoe en wat, hee vind je het goed als ik je opsla in mijn vrienden lijst? ik ben bang dat ik je anders niet meer vind haha.
    Eerlijk zeggen hoor als je het niet wilt alle respeckt.

Lieverd gaat met jou ook alles goed verder? ook het emotionele vlak?
    Heb je veel steun gehad?
    zijn jullie ook gelijk weer gaan klussen :)

Liefs Wilma

Deel Deze Pagina