Temperatuur kaartjes na miskraam

Discussion in 'Temperatuurkaartjes' started by Esthertie, Nov 11, 2016.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Esthertie

Esthertie Fanatiek lid

May 30, 2016
    1,124
    4
    38
    Female
    Ik heb op 27 okt. te horen gekregen dat ik een missed abortion heb gehad met 8 wk. Op 3 nov. is dmv tabletten de miskraam begonnen, ik ben het vruchtje en veel bloed verloren. Op 8 nov. een echo gehad, er bleek nog veel bloed in mijn baarmoeder te zitten, ik verloor ook nog veel bloed. Sinds gisteren is dit een stuk minder. 2 dagen na de miskraam ben ik weer gaan temperaturen en die blijft redelijk hoog. Ik vraag mij af wanneer hij zal gaan zakken en ben benieuwd naar kaartjes van dames die ook zijn blijven na een miskraam.
    (linker gedeelte van kaartje is van tijdens mijn zwangerschap, rechter deel erna) https://www.fertilityfriend.com/ttc/index.php?d=2016-11-10
    Temp-kaartje.jpg

2. Esthertie

Esthertie Fanatiek lid

May 30, 2016
    1,124
    4
    38
    Female
    Is er niemand die zijn temperatuur bijgehouden heeft na een mk of ma??

3. Kara

Kara Fanatiek lid

Dec 2, 2010
    3,037
    15
    38
    Randstad
    verdrietig dat je zwangerschap geen stand heeft gehouden :(
    ik heb mijn temperatuur wel bijgehouden. bij mijn missed abortion was hij een week na de curettage weer gezakt. bij buitenbaarmoederlijke zwangerschap ging dit sneller nog en bij vroeger miskraam was de temp meteen weer laag.
    het zegt alleen weinig denk ik over hoe het bij een ander/jou gaat gezien je nog veel bloedverlies had. zolang je nog zwangerschapshormonen bij je draagt zal je temperatuur daar nog op reageren lijkt mij.

ik hoop dat je snel weer een nieuwe ronde in kan!

4. Esthertie

Esthertie Fanatiek lid

May 30, 2016
    1,124
    4
    38
    Female
    Dank voor je reactie. Jeetje zeg jij hebt ook al het een en andere mee gemaakt. Het is nu 1,5 week nadat ik het vruchtzakje ben verloren en het bloeden begonnen is (na inbrengen van pillen). Ik heb nog maar een heel klein beetje rood/bruin bloedverlies dus het is bijna over. Maar mijn temp. doet raar de laatste dagen, ene dag 36,6 dan 39,9 weer 36,6 en vandaag 36,9. Mijn basale temp. is ongeveer 36,3-36,4. Ik wacht nog maar even af, had gehoopt dat het sneller zou gaan.

5. Kara

Kara Fanatiek lid

Dec 2, 2010
    3,037
    15
    38
    Randstad
    Dat snap ik ja. Zeker na zoiets verdrietigs heb je juist zo'n behoefte aan houvast en hoop op nieuwe kansen! Maar het is nog maar kort geleden dus het zal vast over niet al te lange tijd weer netjes zakken.. duurt altijd langer dan je wil. Misschien ook goed om gewoon een week lang niet te tempen als je wat meer rust/afstand wil

en ja, ik heb een geschiedenis met zwangerschappen behouden maar ben nu moeder van twee fantastische kindjes! Beste beloning ooit. Kreeg iedereen die beloning maar hier op het forum.

Veel succes!

6. Esthertie

Esthertie Fanatiek lid

May 30, 2016
    1,124
    4
    38
    Female
    Dit is mijn 2e mk. 1e was voor mijn dochter, daarna heel snel weer zwanger geraakt. Heb er alle geloof in dat het goed gaat komen. Wil toch een goed beeld hebben dus blijf iedere dag temperaturen, vind het juist wel prettig. Super dat je 2 kinderen hebt nu, dat is zeker een hele mooie beloning na al die moeite, pijn en verdriet.

7. Kara

Kara Fanatiek lid

Dec 2, 2010
    3,037
    15
    38
    Randstad
    Verdrietig dat je dit nog een keer moet meemaken..
    Fijn dat je vertrouwen hebt! En zeker tempen als je er zicht op wilt houden. Ik zal voor je duimen!

Share This Page