Hoi meiden, Hier mijn tempratuurtkaartje! Wil nog niet testen, namelijk nog veel te vroeg!! Maar had zondag een lagere temp dan normaal, kan dit een innestelingdipje zijn of komt dat niet zo vaak voor? Heb wel al 2 dagen een zeurderig ongi gevoel en behoorlijke vreetbuien....Wil mezelf ook niet gek maken hoor, maar toch gebeurd dat een beetje! 🙈 Ben benieuwd wat jullie ervan vinden! Willen jullie meekijken? Liefs xx
Kan een innestelingsdip zijn. Maar hoeft niet. Je temperatuur kan door heel veel oorzaken dippen. Je weet pas of het een innestelingsdip was als je positief test. Succes!
Eens met Madelie. Het kan maar hoeft zeker niet. Ik had ook regelmatig een dip rond 6-7 dpo maar was toen niet zwanger.
Eens met bovenstaande! Maar ik heb andere opmerking, ik denk dat jouw eisprong pas cd 19 was. Op cd 18 en 19 heb je een temperatuur die ook voorkomt voor ovulatie. Dus hou daar rekening mee als je wilt gaan testen.
Haha mamalap, ik had niet eens naar het kaartje zelf gekeken. Idd een eisprong op dag 19 en dus een dip door het gele lichaam op 4 dpo.
Dat kan natuurlijk ook!! Nou ben benieuwd, dan verschuift m'n NOD natuurlijk ook een beetje. Bedankt voor jullie reacties!