Hee dames, mijn cyclus doet gek! Vandaag CD16 en nog steeds geen positieve ovulatietest én mijn temp is bijzonder laag en blijft maar laag...maar de andere 'symptomen' zijn er al wel. What the...? Blijven tempen en blijven testen I guess? Voor mijn kaartje: zie mijn handtekening! Of klik hier even: mijn tempkaartje
Volgens mij zit je er tegenaan, ofwel binnen een paar uur/dagen heb je je ei denk ik.... Succes meid!
Ik hoop het! Ik heb de vorige rondes steeds 2 positieve ovulatietests gehad en nu geen...vind ik een beetje verontrustend Maar ik las ook al dat, als er 24 uur tussen zit, je je LH-piek kunt missen? Vreemd vind ik ook dat het streepje op de test nog steeds vrijwel onzichtbaar is (die zie je ls je de CB-staafjes verwijderd) en die werden de vorige rondes ook donkerder naarmate mijn ei eraan kwam. Zucht...we wachten maar gewoon verder! Thnx voor het meekijken trouwens
Ik denk ook dat je ei in aantocht is. Gezien je slijm en stand BMM. Een posi ovutest hoeft niet. KAn best zijn dat je urine minder geconcentreerd is, maar kans is groot dat als je aan het einde van de middag nog eens een ovutest doet, deze positief is of tegen het positieve aan. Zelf had ik trouwens nooit van die knallers zoals ze zouden moeten zijn, maar ik pakte altijd de donkerste en in combinatie met mijn temp klopte dat ook altijd. Succes!
Ik denk dat jouw geduld snel beloont word. Ik denk nl. ook dat jouw eitje snel komt. Dus klussen maar...
Thnx ook voor jullie! Hopelijk gaat mijn temp gewoon stijgen komende dagen, dan weet ik tenminste zeker dat ik mijn ei heb gehad Vind het zo vreemd dat ie nu weer lager is en vooral relatief ook erg laag... Wachten is vervelend, hahaha
Ja, je eitje is in aantocht als ik naar je genoteerde afscheiding en bm-stand kijk (ik heb zelf 3 á 4 dagen vruchtbare afscheiding voordat m'n eitje springt) klussennnnnn
Hahaha, dat doen we al Vandaag een dagje 'rust' want sperma van vl blijkt bepaald niet ok, en hoewel we eigenlijk geen hoop zouden moeten hebben op natuurlijke zwangerschap zit dat er natuurlijk ook nog wel een beetje...zucht. Maar goed, we willen mijn cyclus goed in kaart blijven brengen voor de eerste afspraak bijde uroloog/fertiliteitsarts en het is sowieso handig als ik wel gewoon een eisprong heb. Daarom moet ie wel even gaan springen! Net nog een test gedaan, blijft hartstikke negatief *kijkt geërgerd* Morgen dan misschien? Al heb ik er nogal een hard hoofd in deze ronde, misschien speelt alle stress wel een rol natuurlijk...
He wat fijn!! Ik hoop dat jullie het goed gezellig hebben gehad! Vanaf nu dus op het wachtbankje Ik duim!!
Vandaag weer een positieve ovulatietest dus hopelijk morgen tempstijging! Ik wil dat kruis wel eens zien nu bij FF
FF vindt mijn eisprong deze maand ook maar gek geloof ik....hij verzet net ineens mijn kruis (zonder stippellijn!) van CD17 naar CD19. Snap er niks van, en FF blijkbaar ook niet :') Gebeurt dat verspringen vaker?
Het verspringen gebeurt wel vaker. In een cyclus toen ik nog bv gaf, is mijn ei wel vier keer verschoven. Maar ja was ook een cyclus van 66 dagen Aangezien je een tweede posi ovutest er neer hebt gezet, denk ik dat ff wel gelijk heeft met je ei. Dus nu toch twee dagen langer wachten... Spannend!
Hahaha, hier is ie vanmorgen indd ook weer teruggesprongen, ik snap er niets van! Vind mijn temp sowieso al deze hele cyclus raar 'laag' en volgens mij kan FF er ook gewoon geen wijs uit