Temp was eerder ideaal, dacht echt dat ik zwanger zou zijn, kwam grotendeels overeen met cyclus van vorige zwangerschap. De bloedingen ook. Alleen gisteren innestelingsdip, maar vandaag was temperatuur nog steeds zo laag. Kan dat? Of moet ik de hoop gewoon opgeven en ben ik waarschijnlijk toch niet zwanger dan? Hier mijn kaartje
Helaas kun je aan een tempkaartje echt niet vooraf aflezen of je zwanger bent of niet. Bij veel vrouwen daalt namelijk de temp pas op dag 1 of 2 van menstruatie. Veel vrouwen hebben tempschommelingen/dipjes voor hun NOD. Zouden die dan allemaal zwanger zijn? Het enige wat je aan een tempkaartje kunt aflezen is of je een eisprong hebt gehad of niet. En rond je NOD kun je je wellicht eens afvragen aan de hand van je kaartje of je mogelijk zwanger bent. Succes! Hoop dat je zwanger bent!
Ik temp al lang, ik heb zo'n dip normaal niet, enkel toen ik zwanger was van mijn zoontje. Daarom mij vraag of dit kan, een dip van 2 dagen. Niet iedereen weet dmv een dip of ze zwanger zijn nee, maar ik heb het nooit en in combinatie met de andere signalen, wijst alles steeds meer op zwanger. Vandaar mijn vraag omdat een 2 dagen dip onbekend is voor mij, heb het hier precies nog niet gezien dus daarom mijn vraag naar ervaringen.
Sorry ik heb een 2 dagen durende dip niet eerder gezien, maar iemand moet de eerste zijn, en wie weet ben jij dat deze keer. Hopelijk een mooie test over een dag of 5.
Ja hopelijk! Ben wel behoorlijk in de war. Alles zag er kei goed uit eerst, maar nu... Als temp weer stijgt dan ga ik donderdag al testen waarschijnlijk. Tenzij ik me nog kan inhouden maar waarschijnlijk niet