Hallo dames! Ik maakte mij best zorgen om eventuele rare temperatuursveranderingen op mijn temperatuurkaartje nu ik vanmorgen een uur eerder moest tempen. Bang een eventuele innestelingsdip te missen of zo Maar temperatuur was maar een tiende graad lager dan gisteren en dat heb ik wel vaker. Jullie wel verschillen gemerkt? Ben daar wel benieuwd naar of het toch bij sommigen erg van invloed is of dat het wel meevalt.
Nope geen verschil. Ik heb alsnog 5 uur achter elkaar geslapen dus dan is hij gewoon betrouwbaar, ook al is het een uur eerder Overigens was bij mij eergisterennacht de klok vooruit gegaan en moest ik gisteren een uur eerder tempen en dus niet vanochtend pas. Ps..... niet iedereen heeft een innesteldip dus staar je daar niet blind op. Ik heb ze ook nooit gehad .
Altijd opperste staat van verwarring hier met het verzetten van de klok. Inderdaad eergisteren. Dan is er helemaal niks mis met mijn kaartjes Tenzij het pas later doorwerkt, want vanmorgen een flinke dip. Dus tenzij mijn ei eerder is geweest en ik ongesteld wordt of eventueel mijn luteale fase deze maand korter is dan andere maanden.... Hemeltjelief...spannend!
Maar het gaat dus echt om het aantal uren slaap en niet zozeer om het tijdstip lijkt nu als ik jou zo hoor en naar mijn kaartje kijkend.
Ik had/heb wel een dipje van twee tienden vanwege de zomertijd denk ik. Of het is een innesteldipje maar dat vind ik wel vroeg. Hij is nu twee dagen stabiel. Ben benieuwd od hij morgen weer stijgt.
Ja daarover las ik ook net iets. Had er nog niet eerder over gelezen. Had de link ook niet direct gelegd met het kaartje van Rianne. Heb er mijn eigen kaartjes ook eens bij gepakt. Deze maand 1 dpo een daling van een tiende graad. De twee maanden ervoor geen daling van 1 tot 6 dpo. Kan dat kwaad? Of hoef je niet per definitie zo'n daling te hebben. Net zoals een innestelingsdip. Soms wel en soms niet.
Ben vandaag weer een tiende gestegen.. Dus denkt dat het zich hersteld. Ik had bij mijn vorige zwangerschap ook een prachtig kaartje met vrij stabiele temperaturen na ei. Zal hem zo even plaatsen. Na de miskraam kwam mijn pcos keihard terug..korte lf en hele rare temperaturen na ei. Ik verwacht dat het nu met Clomid stabieler gaat.. met of zonder zwangerschap. Deze is dus van aug 2014
Een tiende graad zakken of dalen zie ik eigenlijk niet echt als zakken of dalen hoor. Dat verschil kan al komen omdat je bijvoorbeeld met je armen onder of boven de dekens hebt geslapen. Je temp na ei is mooi stabiel.