Dat is bij iedereen verschillend. Maar je temperatuur wordt hoger de dag na je ovulatie en blijft hoog als je zwanger bent.
oke maar dn moet ik dus mn normale ochtendtemp weten en dat weet ik helaas niet ...ik hoop dat de temp in de buurt van 37,8 zit dan heb ik misschien een beetje hoop... ik weet niet zeker maar denk dat mn ei afgelopen vrijdag is geweest de dagen erna namelijk nog veel klachten tot nu toe!! ik ga morgen ochtend half 8 tempen!
Mijn temp na ovulatie ligt rond de 36,5, dus nog vrij laag. Je kunt vanaf nu gaan tempen, dan weet je het in ieder geval voor de volgende maand (als het dan nog nodig is natuurlijk).
oke dan begin ik morgen en kijken hoelang ik het volhou ik heb dan waarschijnlijk niet mn ei gespot maarja geeft niet oke dus alsje slaapt heb je niet zo een hoge temp misschien ben benieuwd wat mijn temp doet het is dan meestal hetzelfde als ik het begrijp behalve alsje je ei hebt of zw bent...
mijn temp was 36.8 vanmorgen en ik hoorde de piep niet dus had em eruit gehaald en nog een keer gedaan en toen was ie 36.9 ik denk dat ik 36.8 aanhou
Ja, de eerste zou ik nemen. maakt ook niet zo heel veel uit. Als je nu ineens een veel hogere temp krijgt weet je dat je ovulatie al geweest is, anders is dit dus je temp na ovulatie.
Ik temp. voor het eerst deze cyclus. Heb ook een (innestelings)dip gehad. Nu dus afwachten, ben benieuwd! Zie mijn kaartje in de link onder me banner en onderschrift.
oke ik ga het zien morgen ochtend ben erg benieuwd en veel klachten al 3 dgn een trekkende buik...pijn kramp ongi pijn brandende tepels moest eergisteren ineens huilen om 3 uur snachts gistere middag ook huilen om kleine discussie hihi koude voeten en handen heel veel dingen meer maarja ik wil gewoon afw8 had vandaag getest trouwens zag een lichte streep heel dun maar de ander zegt dat dat niet kan 5 dgn na je ei..pff dus morge even met ochtendurine proberen
Klinkt veelbelovend! Wel heel snel positief getest zeg! Ik weet ook niet of dat zo snel al kan, je ei is dan misschien nog niet eens ingenesteld? Maar spannend hoor!
misschien een beetje een rare vraag maar hoeveel dagen na je ei heb je ong. je innestelingsdip (igv zwangerschap)??? Ik heb 2 dipjes in mijn kaartje staan, zouden jullie eens willen kijken misschien? Liefs J.