trage hartslag embryo

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door Timonneke81, 6 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Timonneke81

Timonneke81 Bekend lid

30 aug 2008
    823
    0
    0
    België
    Hoi, hier een vraagje van mij, want ben best wel ongerust. Ik ben vandaag 6 weken en 4 dagen zwanger, en heb vandaag een echo gehad. Volgens de echo meting was ik 6 weken en 1 dag, maar dat was goed zei de gyn. Het probleem was dat de hartslag van het embryo nogal traag was, hij was 80 in het begin. De gyn zei dat dit niet goed was, maar even later was hij 120, en dat was wel goed zei ze. Daarna was hij terug wat trager, dan weer wat sneller, maar dit kon normaal zijn op 6 weken zei ze. Volgende week moeten we terug, en dan zou de hartslag regelmatig moeten zijn. Wat vinden jullie? Moet ik me zorgen maken of komt dit wel meer voor?
    Voor de rest was alles goed met het embryo, enkel de hartslag wat onregelmatig.

groetjes, Timonneke

2. Brigitte

Brigitte VIP lid

25 sep 2006
    6.432
    5
    38
    Hoi Timonneke,

het klopt dat als het hartje pas een paar dagen klopt, het langzamer klopt en dus echt op gang moet komen, het kan dan ook nog onregelmatig kloppen. Het is dus inderdaad even spannend tot vlgende week dat het dus echt het opstarten van het hartje was. Vroege echo's zeggenook om deze reden dus vaak nog niet zoveel en gevne vaak onrust. Ik duim voor jullie, maar ik ben het dus wel met de gyn eens.

Groetjes Brigitte

3. Timonneke81

Timonneke81 Bekend lid

30 aug 2008
    823
    0
    0
    België
    Hoi, bedankt voor je antwoord. Ik ben vandaag terug op echo geweest, en alles was in orde! Het hartje klopte perfect!

4. Brigitte

Brigitte VIP lid

25 sep 2006
    6.432
    5
    38
    Joehoe! Gefeliciteerd!

Deel Deze Pagina