Ik heb 3 maanden getempt en de laatste keer dat mijn basale temp iets lager was dan 'normaal'. van gemiddeld 36.6 naar 36.4. Dit was toen het wat kouder werd. Deze cyclus temp ik even niet, even geen puf voor, maar ik heb wel duidelijk het idee dat ik een ei heb gehad. Zeer gespannen onderbuik, rugpijn e.d. Vanmorgen stiekem toch even temp gecheckt maar die was lager dan normaal dat ik mijn ei zou hebben gehad. Nou vroeg ik me af of je basalen temp ook omlaag gaat doordat het zo koud is nou? ( het is hier vanacht bijvoorbeeld - 17 graden geweest ) Liefs!
Hoi Sterre, Ik zou niet weten of je temp lager is door de kou. Mijne was in ieder geval niet anders dan normaal. Ik klets mee in het temp kaartjes topic en daar heb ik ook niet het idee dat bij anderen de temp afwijkt door de kou. Misschien morgen nog eens tempen, om te kijken hoe je temp dan is? Groetjes Mosa
ik heb t idee dat de mijne ook een 0.2 lager is misschien, maar zeker weten doe ik het niet. kan ook gewoon in mijn hoofd zitten. ik heb het in de ochtend wel minder warm dan bv een maand geleden, dus het zou toch misschien kunnen?
Ik heb al gegoogled maar word er niet wijzer van. Wij hebben ook de verwarming niet aan boven dus het is wel best koud op de slaapkamers terwijl ik het helemaal niet echt koud heb zeg maar. Ik verbaasde me er zelfs over dat mijn temp zo laag was.
In de zomer was mijn temp voor de eisprong rond de 36.3/36.4, terwijl deze de laatste twee keer 36.6/36.7 is, terwijl je dit eerder andersom zou verwachten. Daardoor denk ik dat het niet uitmaakt. Maar misschien verschilt het bij de één wel en bij de ander niet?
Hier is mijn temp gewoon hetzelfde hoor.. ik heb het wel andersom.. als ik een extra deken gebruik ofzo
Mijn temp is ook al 2 dagen lager dan normaal. Normaal zit ik rond de 36.6 of 36.7 en nu 2 dagen 36.5. Ik heb het niet koud als ik wakker word en ik heb momenteel geen raam open staan, dus ik twijfel ook wel...mss past je lichaam zich gewoon aan als het zo koud is...weet het anders ook niet
Ik denk dat je lichaam zich zelf aanpast aan warmte/kou. Ik temp altijd voor het naar bed gaan, en soms heb ik het heel warm en dan is mijn temp bijv. ook laag. Terwijl als ik het koud heb, dan wil dit niet zeggen dat mijn temp ook laag is. Dus ik denk dat de buitentemperatuur niet zoveel invloed heeft, dat het lichaam dit zelf regelt. Maar dat weet ik natuurlijk niet zeker