Waarschijnlijk niet....

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Corry1985, 25 dec 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Corry1985

Corry1985 Actief lid

12 okt 2008
    383
    0
    0
    Noord Holland
    Wil even mijn verhaal kwijt
    Ik heet Corry en kom uit Eindhoven

Ik heb al een dochtertje van 11 maanden en heb nooit voorbehoedsmiddelen meer gebruikt. het was alweer bijna 6 weken terug dat ik ongi werd dus vanavond even een test gedaan en deze was licht positief. huh?
    Een uur later wederom een test gedaan en deze was negatief.

Ik gebruik voor tussen de benen sinds kort daktarin en opgezocht op internet, maar daarblijken geen hormoonstoffen ofzo in te zitten ( waarschijnlijk )

Nog leuker: We hebben wel een paar keer geklust, maar ik heb geen sperma binnen gekregen. Bij de eerste duurde het een jaar voor ik zwanger was en nu zou het van voorvocht zijn... beetje vreemd.

Ik weet het nu niet zo goed.
    Morgenochtend maar nog eens testen... ofzo...

2. Stellaa

Stellaa Actief lid

7 jun 2009
    276
    0
    0
    Naar als je geen zekerheid heb he !;).
    over paar dagen gwn nog eens testen dan verdubbelt je hcg verder weet ik niet veel!

Fijne kerst! liefs

3. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    Gewoon over een paar dagen nog een test doen als je nog niet ongesteld geworden bent!

Ik ga voor je duimen!

4. liane

liane Fanatiek lid

12 nov 2008
    3.349
    0
    36
    Vrouw
    volgens mij is die test zo en zo negatief, die 2e dan omdat er maar een uur tussen zit en dan is je plas niet geconcentreerd genoeg denk ik, want normaal gesproken plas je na een uur niet, en duurd het wat langer :)
    succes met de volgende test

5. Truus21

Truus21 Niet meer actief

Dit denk ik ook inderdaad.. Ik zou later op de dag of morgen nog een test doen, want van voorvocht kan je ook zwanger raken!

6. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Er kan na een uur idd gewon te weinig hormoon in je urine zitten.
    Bij Levi zijn we 3 jaar bezig geweest en bij Milou* maar 2 maanden. En ook van voorvocht kan je zwanger worden ;) Je hebt maar één zaadje nodig

7. Corry1985

Corry1985 Actief lid

12 okt 2008
    383
    0
    0
    Noord Holland
    Jaaah van voorvocht weet ik hoor, vandaar dat ik ook schrijf dat het wel raar zou zijn om eerst ruim een jaar bezig te zijn met ovulatietesten/ tempen en noem maar op en nu ineens zomaar!
    Maar vanmorgen getest en die was hardstikke negatief.
    Toch raar dat die test positief was... heel raar!

Deel Deze Pagina