innestelingsdip

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door MWM, 5 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MWM

MWM Bekend lid

3 nov 2010
    602
    0
    0
    Hoi meiden,

waarnscheinlijk heb ik een innestelingsdip gehad zit vandaag op
    10dpo en helaas negatief getest. hopelijk te vroeg getest ;)
    zelf weet ik er niet zo heel veel van maar zo te lezen zijn veel meiden zwanger geworden met zon dip?
    maar het hoeft niet, dat weet ik ook.
    maargoed zijn er meer meiden die dit hebben?

liefs mwm

2. mijnimeel

mijnimeel Fanatiek lid

10 nov 2005
    2.343
    0
    0
    Directeur
    In de buurt van Den
    Ik snap de vraag niet.....wat is dpo?

3. MWM

MWM Bekend lid

3 nov 2010
    602
    0
    0
    dat staat bij mijn tempratuur kaartje aangegeven kijk maar eens

4. C78

C78 Niet meer actief

Je temperatuurkaartje ziet er net zo schommelend uit als die van mij...
    Waarschijnlijk kun je er volgende ronde pas meer over zeggen. Ik blijk geen goede eisprong te hebben. Ik heb nu 3 maanden progestron moeten laten bepalen en blijk dus geen goede eisprong te hebben. Mijn tempkaartjes zijn ook niet echt duidelijk...

5. Siri

Siri Fanatiek lid

16 mrt 2010
    1.600
    1
    0
    Medisch
    Noorwegen

als de dip een innestelingsdip is dan kun je pas 3 dagen later (dus vanaf morgen) een positieve test verwachten. Het komt ietsje meer voor bij zwangeren, maar helaas komt zo'n dip ook vaak voor bij Niet Zwangeren, dus je weet pas of het een innestellingsdip is als je positief hebt getest.

6. MWM

MWM Bekend lid

3 nov 2010
    602
    0
    0
    @mama van dewi, het lijkt mij onwijs vervelend om geen goede eisprong te hebben. hopelijk helpt progesteron wel dat is tog een hormoon die je menstruatie cyclus weer op orde brengt?
    ik zou niet weten of ik een goede eisprong heb of niet.
    voor mij is dit de eerste maand dat ik temp.

@siri ik wist niet dat je pas na 3 dagen kan testen beetje stom van mij en zonde van de test. ik denk dat ik woensdag dan nog maar een x ga testen dan weten we indd zeker of ik een innestelingsdip gehad heb ja of nee. weet ik dan wel zeker dat de test het juist aangeeft?
    of is het verstandiger nog 4 dagen te wachten?

liefs mwm

7. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Ik heb 3 of 4 dagen na mn eisprong een behoorlijke tempdip gehad. Wel echt getempd op dezelfde tijd als anders...Toch heb ik het voorgevoel niet zwanger te zijn. Nog 5 dagen en dan is mn nod. Ik was ook al op zoek geweest naar verhalen over zo'n dip, maar ik kan niet zoveel vinden hoor...

8. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    ik lees net een reactie dat je 3 dagen na de dip kan testen, maar dat is niet perse zo hoor! Ligt eraan wanneer je de dip had. ik had m al 4 dagen na mn eisprong, dus dan zou ik 7dpo mogen testen, lijkt me een beetje vroeg;).

9. Siri

Siri Fanatiek lid

16 mrt 2010
    1.600
    1
    0
    Medisch
    Noorwegen
    Tja, je weet niet of dat wel een innestelingsdip is of gewoon een temp dip.... Als het een innestelingsdip is, wat wel vroeg is....zo snel is je eitje meestal nog niet bij de baarmoeder.... Zou je vanaf 3 dagen kunnen testen, niet eerder! Maar zoals gezegd weet je pas of het een innesteling is als je een positieve test hebt..... Je moet het dus niet omdraaien en na 3 dagen gaan testen of het een innesteling was.....zo werkt het niet! :D De meeste innestelingen vinden plaats na 7 -10 dagen met uitschieters na 5-12. Dus gemiddeld zal een test na 10-13 positief zijn, en mogelijk al bij 8 of pas bij 15 dagen...... Zwanger worden is geen exacte wetenschap en bij sommige mensen vind je al genoeg hcg een dag na de innesteling en sommigen pas veel later dan maar als je denkt dat je een innestelingsdip hebt gehad kun je haast niet verwachten dat de test dezelfde dag al positief is..... Dat bedoelde ik met mijn antwoord

Ik heb elke maand een temp dip rond dag 4, maar dat is geen innestelling.....

10. MWM

MWM Bekend lid

3 nov 2010
    602
    0
    0
    @lottie, als het een innestelingsdip is, wat ik niet zeker weet?
    dan zou ik hem volgens mij 6/7 dagen na m,n ei hebben gehad.
    hopelijk kan dat ook als het een innesteling is (6/7 dagen erna)
    zelf twijfel ik ook of ik zwanger ben heb geen symtomen namelijk.
    Maar dat hoeft volgens mij ook nie :p
    enige wat ik heb is veel huile om niets maar ben vanmezelf al een emotineel en gevoelig typ.
    we hebben bijna de zelfde cyclus ik 1 dag eerder m,n nod.
    kan ik ook jou temp ergens vinden of houd je dat op papier bij?

@siri zie dat jij over 8 dagen mag testen? temp je ook?

tis nu allemaal erg spannend wil graag weten of het een innestelingsdip is of niet. i hope so ;)

11. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Siri
    Is niet vroeg hoor, de innesteling is meestal tussen de 4-7 dagen na je eisprong. Zie nu dat jij andere info hebt...maar bijna overal lees en hoor je korter;)). En je kan idd nooit weten of het een innestelingsdip i. Maar dat blijft altijd zo dat overal wat anders staat:).Maar daarom kan je beter niet 3 dagen na een dip testen. En zag dat TS wel meer dipjes heeft in de curve. Ik snap wel wat je wilt zeggen..
    Ik heb trouwens NOOIT n dip 4 dagen na mn ei;). Zeker niet zo'n grote dip. Maar ik denk sowieso niet dat ik zwanger bent, dus maakt verder ook niet uit:)

MWM
    Je kan idd best een innesteling hebben hoor 6-7 dagen na je eisprong, maar zag wel dat je daarna nog een dip hebt gehad en voor je eisprong ook meerdere keren dipjes. Dus lastig te zeggen.
    Ik heb t ook bijgehouden bij ff, maar weet niet hoe ik de link hier ook alweer kon plaatsen? Is al zo lang geleden haha.

12. MWM

MWM Bekend lid

3 nov 2010
    602
    0
    0
    ja klopt heb indd wel meer dipjes gehad maar denk ik ook weer van dit is wel een mega dip.
    zelf weet ik niet helemaal precies hoe het in elkaar zit na hoelang je een innesteling heb dus daar kan ik niet over mee praten.

bij de gebruikersinsttelingen kun je hem plaatsen
    gebruikersinstellingen > hanttekening plaatsen.

13. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    ja, maar je moet toch eerst een linkje van ff halen? Die weet ik niet te vinden. Dacht dat als je m uit de adresbalk kopieerde dat je dan de verkeerde kreeg.

14. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    hmm...mislukt

15. MWM

MWM Bekend lid

3 nov 2010
    602
    0
    0

uuhhmm chart en dan home page setup en dan staat daar je web adress

16. MWM

MWM Bekend lid

3 nov 2010
    602
    0
    0
  17. MWM

MWM Bekend lid

3 nov 2010
    602
    0
    0
    het is gelukt!!!

jou temp blijft mooi hoog joh! kun je van de mijne niet zeggen :p
    het kan idd een dip zijn spannend hoor

18. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Je ziet echt een duidelijk verschil van voor en na de eisprong he? Maar ja, ik zit ook pas 9 dagen na mn ei, dus kan nog gaan zakken...al hopen we van niet haha.
    Hopelijk voor jou hetzelfde natuurlijk:d

19. MWM

MWM Bekend lid

3 nov 2010
    602
    0
    0

ja je ziet echt een duidelijk verschil nu geloof ik helemaal niet meer dat ik zwanger ben whahahaha

Deel Deze Pagina