innestelingsdip

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door MWM, 5 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Siri

Siri Fanatiek lid

16 mrt 2010
    1.600
    1
    0
    Medisch
    Noorwegen
    #21 Siri, 6 dec 2010
    Laatst bewerkt: 6 dec 2010
    Ik ben aardig bij met de studies en info op dit gebied ivm mijn werk maar ik woon niet in NL en hier geven alle artikelen 7-10 dagen aan. Maar het bevruchte eitje komt inderdaad al eerder in de baarmoeder aan, maar blijft daar nog even rondzweven.....hoe dan ook vroeg testen is nooit goed, de innesteling is pas na een paar dagen voltooid en tot dan kun je medisch nog niet spreken van zwangerschap en kan er nog van alles mis gaan....
    Maar ik zal me er verder niet mee bemoeien....
    Succes
    ;)

2. MWM

MWM Bekend lid

3 nov 2010
    602
    0
    0
    je mag je er zeker wel mee bemoeien graag zelfs, ieders mening telt en is altijd handig om te weten en fijn

3. MWM

MWM Bekend lid

3 nov 2010
    602
    0
    0
    @lottie heb je al getest ben benieuwd namelijk?

@siri houd je ons op de hoogte want bij jou is het ook spannend zo te zien.

zelf ga ik morgen testen ookal denk ik dat mijn ongie eraan komt aangezien mijn temp zo laag is nu dus....

liefs mwm

4. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    MWM
    Ja gisteren ochtend (4-5 dagen voor nod) en negatief (kv 2v5). Dus ik heb de hoop opgegeven:(. Bij zoontje testte ik al 4 dagen voor nod posi namelijk. Voel ook helemaal niks bijzonders meer. Had ook nog een sensitest liggen dus smiddags gedaan om er vanaf te zijn haha. Zie heeeeeeeeel licht iets, maar had ik vorige maand ook dus ligt aan die testen. Ga ze ook niet meer kopen.

Ow, je temp gezakt dus:(? Jammer. Mijne is nog hoog. Maar dat kan ook wel.

5. MWM

MWM Bekend lid

3 nov 2010
    602
    0
    0
    he balen ik mag je de hand schudde heb vandaag ook nega getest.
    waar ik wel achter ben gekomen is dat ik helemaal vergeet getemp heb. heb namelijk alles onder de oksel gedaan blijkt dus dat het beter is als je het rectaal doet. ik toevallig vanmiddag proberen kwam ik ineens op 37.6 uit en op mijn temp kaartjes kwam ik niet hoger dan 36.2 dus fout kaartje helaas baalennnnn!

ik zou als ik jou was over een paar dagen nog wel een testje er tegen aan gooien maar dan die van kruitvat ofzo die blijken erg goed te zijn de goedkope

xx mwm

6. Siri

Siri Fanatiek lid

16 mrt 2010
    1.600
    1
    0
    Medisch
    Noorwegen
    Ik heb vandaag positief getest, 6 dagen voor NOD. Maar dat zegt niet veel, had dat vorige 2 maanden ook, maar toen ging het ook vroeg mis. Dus ik ben wel vruchtbaar, ik heb alleen de verkeerde lijm gebruikt! Dus nog even afwachten, maar de kansen zijn iets beter zeg maar. bij mijn vorige zwangerschap teste ik 7 dagen voor NOD positief, alleen dacht ik dat ik 3 dagen voor NOD zat....dus het kan alle kanten op!:D

7. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    MWM
    Oeh balen, want jij bent al 2 dagen voor nod:(. Onder je oksel tempen is idd helemaal niet betrouwbaar! Sowieso niet, maar zeker niet als je een eisprong wil vinden:). Als je onder je oksel tempt dan moet je er minimaal 0,5 graden bij optellen. Haha, en jij maar denken dat je zo koud was van binnen;).
    Ik had gisteren ochtend getest met kv 2v5, maar was dus 4-5 dagen voor nod. Ik heb nu geen van kv meer liggen en die zit hier ook niet in de buurt...ik laat het wel ff zo...als het me lukt:p

8. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Dan heb je waarschijnlijk je ei gewoon eerder gehad siri, want anders is het bijna onmogelijk om zo vroeg al posi te testen;). Dan is t vruchtje pas net ingenesteld evt.

9. MWM

MWM Bekend lid

3 nov 2010
    602
    0
    0
    @siri ik feliciteer je alvast voorzichtig ;) hopelijk blijft alles goed op z,n plek zitten.

@lotte haha ik maar denken ja hahaha stom he maargoed waar ik ook achter ben gekomen is dat ik niet in ronde 5 zit maar in 7 alweer gaat goed hier :p
    ik hoop dat m,n ongie snel komt kan nie wachten om goed te testen hihi.

die testen kun je ook via internet bestellen he hoef je ook het huis niet uit ;)

liefs mwm

10. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Huh hoe heb je t verkeerd berekend dan?
    Kun je kruidvat testen bestellen? Wist k nie!

11. MWM

MWM Bekend lid

3 nov 2010
    602
    0
    0
    ja vraag me niet hoe ik het voorelkaar heb gekregen maar dagt tog echt dat ik in ronde 5 zat maar niet dus. er werd mijn gevraagd hoelang m,n cyclusse waren dus ik rekenen kom ik op ronde 7 uit pff

afwachten tot m,n ongie nu komt hopelijk snel m,n temp was vanochtend 36.5

liefs mwm

12. bama

bama Lid

21 nov 2010
    20
    0
    0
    NULL
    NULL
    hoi meiden.

ik hoop dat jullie het goed vinden dat ik mee ga schrijven.
    ik zit nog maar in de eerste ronde en heb volgende week mijn nod.
    erg spannend dus allemaal. wil het liefst vandaag nog testen maar heeft volgens mij geen enkele zin, hoe jammer het ook is:)
    leuk om jullie verhalen zo te lezen!
    voor wie is het ook de eerste kleine?
    groetjes

13. MWM

MWM Bekend lid

3 nov 2010
    602
    0
    0
    hoi bama,

leuk dat je met ons mee komt schrijven wij gaan ook voor onze eerste kindje.
    spannend dat volgende week je nod is en ook nog eens je eerste ronde, leuk hoor!
    hopelijk gelijk raak :p
    nu testen heeft inderdaad nog geen zin die drang van testen kennen wij ook hihi. je moet nog even geduld hebben meid ;)

liefs mwm

14. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Wat n spanning!!!

Welkom bama!!

15. MWM

MWM Bekend lid

3 nov 2010
    602
    0
    0
    ja he haha ik ben tot heden nog niet ongie maby morgen? weet nu niet wanneer ik m,n ei heb gehad;)

16. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Ik heb n vage test gehad en vanmorgen n nega. Dus wordt vast
    morgen of overmorgen ongi:(. Wanneer ga je testen?

17. MWM

MWM Bekend lid

3 nov 2010
    602
    0
    0
    he balen joh op hoeveelste dag zit je nu dan?

ik heb woensdag nega getest dus zit er voor mij ook niet in denk ik

18. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    1-2 dagen voor nod. Had jij ook met kv 2v5 getest? Bij zoontje lief had ik daarmee al 4 dagen voor nod positief getest.

Dacht net dat ik al ongi was geworden, want voelde wat;), maar was afscheiding:(. Normaal heb ik dat volgens mij niet net voor er een ongi aankomt. Zal eens even terug zoeken haha. Maar ja, ik weet het, het kan elke keer weer anders zijn;)

19. MWM

MWM Bekend lid

3 nov 2010
    602
    0
    0
    zo das wel vroeg ja was je snel zwanger van je zoontje?
    ik heb ook met kruitvat testen getest vanochtend ook getemp en dat was 36.5 heb net veel kaartjes bekeken van zwangere en daar zag je echt duidelijk dat ze niet onder de 36.7 kwamen.

zoek maar even terug dan :p ik heb gister avond namelijk ook witte afscheiding gehad weet niet hoe dat komt of je dat voor je ongie krijgt ofniet;)

ben benieuwd xxx mwm

20. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Duurde 6 maanden en was in de 4e ronde raak. Dus valt erg mee!!
    Ow wat handig om te weten van die tempkaartjes! Mijne zal morgen toch echt wel zakken denk ik...
    Oh haha, ben zoveel aan het lezen de laatste dagen, dat ik het van je afscheiding niet onthouden heb dan. Bij de zwangerschap van ons zoontje had ik typex witte afscheiding voor mn nod.
    Je bent 1 dag overtijd, maar van welke cyclus ga je dan uit? Spannend hoor

Deel Deze Pagina