innestelingsdip

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door MWM, 5 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MWM

MWM Bekend lid

3 nov 2010
    602
    0
    0
    jeetje wat is je temp mooi zeg die is wel erg duidelijk hoor!!
    als je naar de kaartjes kijk van de zwangere dan is die van jou bijna het zelfde en denk wel zwanger :p;)
    je was redelijk snel zwanger ja 4de ronde hoeveelste is dit nu?
    ben benieuwd wat je temp morgen doet hoop dat die zo mooi hoog blijft!!!!;)
    ik weet niet van welke cyclus ik uit moet gaan wat zou jij doen als je naar m,n cyclus kijkt?
    en ik hoop ook maar dat die witte slijm ons de goede richting in brengt zal eens wat meer gaan informeren daarover.

fijne avond meid

xx mwm

2. MWM

MWM Bekend lid

3 nov 2010
    602
    0
    0
    lees net reactie in een ander onderwerp en zij zegt ook dat de witte slijm goed op zwangerschap kan lijde zij had het ook toen ze zwanger was ik ga zondag tog maar testen hihi
    spannendddddddddddddddd

xxxx

3. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Hey meis.

Ja vind je m'n temp mooi nog? Ik heb geen idee haha. Hij is alleen nog niet gezakt. Raar!! Maar die nega test v vanmorgen geeft geen hoop!!! Ben jij ook zo aant googlen steeds? Ik wel! Echt erg! Als je nog leuke of interessante info vindt over afscheiding, let me know haha.

Ik ga eens even naar je cyclussen kijken. Het lijkt alsof je 2x een eisprong hebt gemist, maar kan dat niet zeker weten. Denk dat je nu een kortere cyclus hebt dan de vorige want dat zie je wel vaker na n lange. MAAR ik kan niet in je lichaam kijken hihi dus pin me er niet op vast! Ik ga ff je kaartje nog bekijken en dan zal ik zeggen wat ik denk:) ow huh waar is je kaartje? Die had je toch? Maar ik zou van ongeveer 30 dagen uitgaan anders

4. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Spannend! Welke dag zit je nu? Heb voor
    jou nog wel hoop ivm dat je je cyclus niet weet!! Ik weet wel
    wanneer m'n ei ongeveer was!

5. MWM

MWM Bekend lid

3 nov 2010
    602
    0
    0
    omdat ik verkeerd getemp heb, heb ik mijn kaartje eraf gehaald de laatste 2dagen heb ik wel juist getempt(rectaal)
    ik ga nu de voice of holland kijken vind ik leuk morgen weer verder neuze haha als ik wat weet laat ik het je zeker weten mei.
    je kan altijd nog later posi testen he hoef niet te betekenen dat je nu ook 4 dagen eerder kan testen:p lichter maar net aan hoeveel hcg je in je lichaam hebt.
    nou meid fijne avond tot morgen

xx mwm

6. MWM

MWM Bekend lid

3 nov 2010
    602
    0
    0
    ik heb negatief getest vanochtend jammer :(

7. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Ahw jammer zeg:(.
    Mijn temp was vanmorgen gedaald en vanmiddag ongi geworden.
    Dacht het al;). Hopelijk test je alsnog posi!

8. vlindertje27

vlindertje27 Actief lid

22 nov 2010
    257
    0
    0
    Noord-Brabant
    Jammer! :(

9. MWM

MWM Bekend lid

3 nov 2010
    602
    0
    0
    ja baal wel ontsettend de meide hier zeggen dan ik 4 dagen geleden ong. m,n ei heb gehad omdat ik onwijs erge steken in m,n buik had tijdens het klussen en dat heeft ook even geduurd. heb het nu 2x gehad herkennen jullie dit als een ei?
    als dat m,n ei is geweest dan heb ik die gemist want het was onmogelijk om te klussen met die pijn en dus wordt het voor mij een mega lange cyclus weer:( maaaar kan nie w8te tot ongie eris en dan met volle moed er weer tegen aan tegaan.

@vlinder ik had nog gereageert laats maar kreeg helaas niets meer terug? is alles goed met je?

@lottie balen van de ongie zeg, hopelijk deze ronde wel raak!!! je temp bleef zo mooi hoog. maar wel duidelijk als die gedaalt is dat je ongie wordt zo kun je het altijd makkelijk bij houden! ben je opnieuw begonnen met tempe?

xx mwm

10. vlindertje27

vlindertje27 Actief lid

22 nov 2010
    257
    0
    0
    Noord-Brabant
    @vlinder ik had nog gereageert laats maar kreeg helaas niets meer terug? is alles goed met je?

Alles goed hier hoor! Druk weekend gehad, weinig online geweest...verder niets nieuws...morgen naar de ha, eindelijk! Uhm..kan mijn topic zo een twee drie niet vinden...;)

11. MWM

MWM Bekend lid

3 nov 2010
    602
    0
    0
    @vlinder: geef niet hoor maar miste je wel:p;)
    ben benieuwd wat de ha zegt laat je het weten?

gr mwm

12. vlindertje27

vlindertje27 Actief lid

22 nov 2010
    257
    0
    0
    Noord-Brabant
    Zekers...pfff morgenmiddag weet ik eindelijk meer!;) 8)

Knuffel!

13. MWM

MWM Bekend lid

3 nov 2010
    602
    0
    0
    @lottie jij had tog ook witte slijm?

14. MWM

MWM Bekend lid

3 nov 2010
    602
    0
    0
    vlinder hoe is het bij de ha gegaan?

15. MWM

MWM Bekend lid

3 nov 2010
    602
    0
    0
    heee waar zijn jullie?

ik heb vanochtend weer nega getest ben ook gestopt met tempe en w8 nu gwn op m,n ongie.
    hopelijk komt die snel door zodat ikmet ronde 8 kan beginnen.

xxx

Deel Deze Pagina