Ik weet niet wat ik hiervan moet denken. Zou het met mijn cyclus te maken hebben of moet ik naar de huisarts...? Ik heb sinds het weekend (5 dpo) steeds meer last van mijn rug. Inmiddels is het bijna niet te harden, in elk geval neit als ik even op de bank zit. Ook heb ik sinds het weekend buikpijn, echt op de plaats van mij baarmoeder denk ik. Het is nog te vroeg om te maken te hebben met een menstruatie. Dan heb ik ook wel eens buikpijn, maar dat is dan een dag voor ik ongi word en veel minder heftig. Kon vandaag mijn draai niet vinden op het werk en kan nu echt niet meer lekker zitten. Herkent iemand dit?
ja kan een innnesteling zijn... kan een verrekt spiertje zijn in je rug, kan een koudje zijn, kan een naderende ongi zijn, kan een virusje zijn... het kan zoveel zijn jammer genoeg. Ik hoop voor je dat je over een paar dagen met posi nieuws komt
Innesteling, zou dat niet een beetje laat zijn? Volgens mij kun je dan meer korte heftige steken voelen. Dit is meer zeurende pijn. Ik denk dat het cyclusgebonden is omdat ik het vorige maand ook had, dezelfde tijd in mijn cyclus. Maar toen had ik veel meer klachten die op een zwangerschap leken. Een dag voor NOD heftige krampen en weg waren de klachten. Nu voel ik verder (nog) niets. Het kan ook horen bij een griep of zo, dat klopt natuurlijk...