innestelingsdip

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Ingie1985, 7 feb 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamvanjessie

mamvanjessie Bekend lid

1 aug 2012
    605
    0
    0
    Noord-brabant
    Haha ja wachten duurt inderdaad veels te lang, testen wil ik pas op zijn vroegst dinsdag , maar alleen als mijn temp nog mooi hoog is.

2. Rabia84

Rabia84 Fanatiek lid

25 jan 2013
    2.146
    1
    36
    Overijssel
    Hallo dames,

Ik heb jullie verhalen gelezen en @Ingie gefeliciteerd!!!
    Deze week heb ik mijn ei gehad waarschijnlijk ma./di. Toen teste ik positief met de ovutest en sinds gister ging m'n temp omhoog naar 36.7 en was vanochtend weer t zelfde!! Nu ik jullie verhalen heb gelezen ben ik ook heel erg benieuwd of ik binnenkort ook een dip zal krijgen?! Dit is ook de eerste keer dat ik temp. Dus we zullen zien...vind t wel spannend hoor ;) maar dat lange wachten is minder leuk en je probeert wel afleiding te zoeken maar toch ik denk er wel vaak aan.... :S ik hoop voor jullie ook dat je temp. Hoog blijft ;) Spannend!!!

3. zwangervan4e

zwangervan4e Fanatiek lid

23 jul 2009
    1.037
    0
    0
    uuuhhhh... mijn kinderen
    Welkom rabia! Voeg je bij ons wachtende dames!

4. Rabia84

Rabia84 Fanatiek lid

25 jan 2013
    2.146
    1
    36
    Overijssel
    Dankjewel!!! Ik zie dat je mama van 3 kinderen bent, hoe ging dat bij je vorige zwangerschappen?! Merkte je toen al snel iets of.....

5. zwangervan4e

23 jul 2009
    1.037
    0
    0
    uuuhhhh... mijn kinderen
    Ik merkte ongeveer vanaf 5 dagen voor nod de eerste kwaaltjes toen in ieder geval bij de laatste 2. Bij de eerste weet ik het niet meer, was er toen niet mee bezig, t was niet helemaal gepland toen.haha. Bij de 2e kreeg ik opeens hele zeuren zere borsten 4 dagen voor nod! Ben toen.meteen naar de kruidvat gereden en een test gehaald! Deze was positief. Bij de 3e ongeveer 5 dagen voor nod een test gedaan deze,was zoöloog licht positief dat ik er niet op durfde te vertrouwen. 2 dagen later was het wel duidelijk. Ook doen zware borsten en een wat trekkend gevoel in de onderbuik!

6. Rabia84

Rabia84 Fanatiek lid

25 jan 2013
    2.146
    1
    36
    Overijssel
    Dat is al wel vroeg jah voor je NOD!!! Ik heb dat de vorige keer ook gedaan en niks en toen ik op mn NOD ging testen zag ik al rood :( maar mijn probleem is ook dat ik al die klachten elke maand hebt :S Misselijk, moe, zere, borsten, blauwe aders op mn borsten, buikkrampen, zere onderrug...dus jah echt op mn lichaam vertrouwen doe ik niet meer hoor, dacht de vorige keer echt dat t raak was en je let ook meer op je lichaam, mja helaas bij mij toch niet!! dus ik denk dat ik pas durf te testen als ik echt overtijd ben!! de 27e is mijn NOD en denk dat ik pas 2 of 3 maart pas durf te testen!!! Ben al zo vaak met n negatieve test teleurgesteld dat ik niet eerder meer durf te testen...mja of ik dit ga volhouden?! hihi....heb toch wel al testdrang hoor als mn NOD in zicht komt...mja moet maar geduld hebben!!! en hou mn temp wel in de gaten of ik een dip ga vinden ;) hihi...(duimen maar!!!)

7. zwangervan4e

23 jul 2009
    1.037
    0
    0
    uuuhhhh... mijn kinderen
    Vanochtend was mijn temp 36.80. Zware borsten en gloeiende wangen, en vermoeidheid zijn bij mij de voornaamste klachten.

8. mamvanjessie

mamvanjessie Bekend lid

1 aug 2012
    605
    0
    0
    Noord-brabant
    Hier weer 37 :) gaat de goeie kant op .. Ik duim voor ons!

9. zwangervan4e

23 jul 2009
    1.037
    0
    0
    uuuhhhh... mijn kinderen
    Heei, wat betekend dat pendelen eigenlijk? Zag het bij je onderschrift staan haha

10. mamvanjessie

mamvanjessie Bekend lid

1 aug 2012
    605
    0
    0
    Noord-brabant
    Dat kan je ook op deze website laten doen. Dan pendelen (das met een soort ketting volgens mij) andere meiden wanneer je zwanger raakt en het geslacht. Is wel leuk.

11. Fae

Fae Niet meer actief

Mooie test :D gefeliciteerd hoor!! ik had ook een tempdip toen ik zwanger was van mijn ukkie :)

12. Fae

Fae Niet meer actief

Je kaartje ziet er hoopvol uit :D ik ben benieuwd wanneer je gaat testen??

13. mamvanjessie

mamvanjessie Bekend lid

1 aug 2012
    605
    0
    0
    Noord-brabant
    Uhm daar ben ik nog niet over uit haha.. Vorige maanden heb ik elke keer vroeg getest , dus wou eigenlijk nu pas testen als ik overtijd ben.

14. Rabia84

Rabia84 Fanatiek lid

25 jan 2013
    2.146
    1
    36
    Overijssel
    Ok nou ben wel nieuwsgierig dan naar dat pendelen!! Waar op de site kan je dat doen dan?!
    En wat jij zegt heb ik ook hoor!! Ik wil ook pas weer testen als ik echt overtijd ben...elke x die teleurstelling wordt je ook niet vrolijk van :( en elke keer dat je toch weer denkt dat t raak is!!

15. mamvanjessie

mamvanjessie Bekend lid

1 aug 2012
    605
    0
    0
    Noord-brabant
    Ja en als je zo vroeg test en je ben zwanger krijg je ook van die vage streepjes, houd ik ook niet van. Dus ik wil pas testen volgende week zaterdag (als ik het dus volhoud..). Pendelen kan je laten doen via
    het forumgedeelte helemaal onderaan bij Diversen en dan Pendelen
    wel goed lezen want je kan niet altijd een verzoek doen.

16. Rabia84

Rabia84 Fanatiek lid

25 jan 2013
    2.146
    1
    36
    Overijssel
    Jah idd vind ik ook hoor...maar idd als je t kunt volhouden!!! heb nu gelukkig ook geen testen in huis dus kan ook nog niet testen....mijn NOD is de 27e maar wil denk ik 2/3maart testen als ik nog geen ongi heb gezien!!!

17. mamvanjessie

mamvanjessie Bekend lid

1 aug 2012
    605
    0
    0
    Noord-brabant
    Ik heb wel testen in huis dus ben benieuwd hoe lang ik het egt volhoud. Maar ik moet heel de week werken dus dan heb ik in ieder geval afleiding.

18. Fae

Fae Niet meer actief

Hoe hou je het uit :$ over 1 week pas testen en nu al op 9dpo!! Je zult vast zwanger zijn als je zaterdag nog geen ongi bent en hebt geen test meer nodig dan :D
    Nou ik duim voor je en natuurlijk ook voor de andere meiden hier :D

19. zwangervan4e

23 jul 2009
    1.037
    0
    0
    uuuhhhh... mijn kinderen

Wat leuk! Als ik zwanger ben, wil ik het geslacht wel laten pendelen, haha.

Mijn temp was vanochtend 36.88. Nog hoger dus!

20. mamvanjessie

mamvanjessie Bekend lid

1 aug 2012
    605
    0
    0
    Noord-brabant
    Mijn temp weer onveranderd 37 :D , het ziet er nog goed uit voor ons maar ik heb wel vaker gehad dat mijn temp opeens zakte op 13 dpo... Dus ik ga nog nergens van uit. Het enigste wat we ook opvalt is dat ik normaal ongesteldsheidkrampen krijg op 10 dpo en nu nog nergens last van ...

Deel Deze Pagina