Wie wil er mee kijken?

Discussion in 'Temperatuurkaartjes' started by Chanan, Mar 31, 2015.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Chanan

Chanan Bekend lid

Aug 5, 2012
    633
    0
    16
    Flevoland
    Hoi!

Dit is mijn tweede ronde voor een brusje. Ben laatst al naar de gynaecoloog geweest Ivm eerdere pcos. Bij mijn eerste heb ik clomid en pregnyl gehad. Het zag er nu allemaal goed uit dus we mogen het zelf proberen.
    Ik krijg volgende cyclus op dag drie wel een bloed afname om te kijken of het qua hormonen ook goed gaat.
    Waar het om gaat nu is dat ik wel een positieve ovulatietest heb gehad maar dat voor mijn doen de tempratuur niet echt hoog komt. Normaal is mijn temp iets grilliger en hoger. Nu lijkt het vrij stabiel en vrij laag. Iemand hier ervaring mee??
    My Ovulation Chart

2. Madelie

Madelie VIP lid

Jun 14, 2014
    11,473
    8,734
    113
    Ziet er goed uit hoor. Heeft duidelijk een eisprong plaatsgevonden.
    Mijn temp ligt deze maand ook iets lager dan eerdere maanden. Zolang er maar duidelijk een verschil zit tussen voor en na de eisprong.

3. Chanan

Chanan Bekend lid

Aug 5, 2012
    633
    0
    16
    Flevoland
    Thanks Madelie.
    Ik.wacht het dan maar af. Het kaartje wijkt voor mijn doen af en ik heb er dan ook direct minder vertrouwen in. Nog een paar dagen afwachten.

4. Madelie

Madelie VIP lid

Jun 14, 2014
    11,473
    8,734
    113
    Ik ben nu voor de 3e maand aan het temperaturen en alle 3 de kaartjes zien er anders uit. Zolang mijn ei maar springt en ik een kans van slagen heb gehad door op de juiste dagen te insemineren ben ik al blij.
    Nog blijer als de temperatuur hoog blijft en ik zwanger blijk te zijn natuurlijk, dat blijft iedere maand spannend.

5. Chanan

Chanan Bekend lid

Aug 5, 2012
    633
    0
    16
    Flevoland
    Ik ben voor mijn dochter een jaar bezig geweest. En ook getempratuurd. Bij mij is het vrijwel altijd hoger qua temp en qua verandering. Als ik toch doorga naar de volgende ronde dan ben ik benieuwd of ik een effectieve eisprong heb gehad. Ik heb ooit eerder ook een "nep" eisprong gehad. Vandaar ook dat ik eerder pregnyl gehad heb. Ik kan nu niets anders doen dan afwachten. Zou zo graag even binnen kijken Haha.

6. Chanan

Chanan Bekend lid

Aug 5, 2012
    633
    0
    16
    Flevoland
    Heb ik nog een vraagje... Volgens FF zit ik nu bij advanced mode op 7dpo (ei 21ste) maar bij research mode op 9 dpo(ei 19de) ... wat denken jullie?

7. nana84

nana84 Fanatiek lid

Jul 18, 2013
    1,003
    9
    38
    Cd21!

8. Chanan

Chanan Bekend lid

Aug 5, 2012
    633
    0
    16
    Flevoland
    Thanks Nana.

9. Julia1979

Julia1979 Fanatiek lid

Jun 1, 2014
    1,885
    1
    36
    NULL
    Drenthe
    jeej..ik nu je ovu test pos hebt gezet rond de tweede helft..Anders zou je toch zweren dat je met zon tempdip je ei rond dag 14/15 had. Het kan verkeren lol..

10. Chanan

Chanan Bekend lid

Aug 5, 2012
    633
    0
    16
    Flevoland
    Ja klopt. Apart hè. Hoopte er ook heel erg op toen.

11. Julia1979

Julia1979 Fanatiek lid

Jun 1, 2014
    1,885
    1
    36
    NULL
    Drenthe
    Zie dat je 8 dpo bent. Ik 7 (of 8..) Spannend :) heb je nu weer clomid gehad? Ik wel 50mg. Volgende ronde mag ik naar 100mg.

12. Chanan

Chanan Bekend lid

Aug 5, 2012
    633
    0
    16
    Flevoland
    Nee geen clomid nu. Het zag er goed uit. Bij mijn dochter ben ik met de eerste ronde clomid en pregnyl zwanger geworden.
    Volgende cyclus wordt er op cd3 bloed afgenomen. Om tekijken of mijn hormonen ook goed gaan. Anders krijg ik alsnog Hulp. Ook als mijn cyclus meer dan 35 wordt dan krijg ik ook Hulp. Tot nog toe blijft het eronder.

13. Chanan

Chanan Bekend lid

Aug 5, 2012
    633
    0
    16
    Flevoland
    Ook hier wil ik toch even mijn nieuwtje kwijt! Ik ben zwanger! ! 😀

14. mamalap

mamalap Niet meer actief

Jaaaa gefeliciteerd :D
    Wat fijn dat het gelukt is zonder clomid!

15. nana84

nana84 Fanatiek lid

Jul 18, 2013
    1,003
    9
    38
    Gefeliciteerd Chanan! :D

Share This Page