Hoi, Ik temp al een jaar, maar kom er deze ronde niet uit. Wie wil met mij meedenken? Ik heb een regelmatige cyclus met een korte LF van 7-10 dagen. Ik heb nu 7 keer met ovulatietesten m'n lh piek gevonden, maar m'n teststreep is nog nooit donkerder geweest dan de controle streep. Toch bevestigt een temp stijging (en twee keer een zwangerschap) dat m'n ei echt gesprongen is. Mijn lh piek vind ik altijd tussen dag 14/16 en m'n ei springt in principe altijd tussen dag 14/17. Nu heb ik op dag 14 en dag 15 redelijke gekleurde ovulatietesten gehad. Die gaven een streep die ik normaal 'positief' noem, omdat ze niet donkerder worden. Ik heb op dag 14 en 15 in de ochtend ook een cb dubbele indicatior gedaan (omdat de gewone clearblues normaal nooit een smiley geven bij mij tijdens m'n piek). Deze gaf een knipper smiley, dat betekent verhoogt oestrogeen, maar nog geen lh piek. Op dag 16 had ik ineens een knaltest (dipstick) en een vaste smiley op de cb, dag 17 ook een donkere dipstick test en op dag 18 (vandaag) is de streep ongeveer net zo donker als de foto van dag 14. Ik heb al dagen veel vruchtbaar slijm wat de laatste dagen ook ad en toe licht rood gekleurd is door bloed. Vanaf gisteren heb ik luteale fase symptomen als pijnlijke borsten. Maar nog steeds is mn slijm wel erg nattig met rood al wordt het nu langzaam wel iets witter vanaf gistermiddag. Daarvoor alles helder en mega rekbaar. Mijn vraag: FF zet m'n ei op dag 15. Kan dat kloppen? Of zou het dag 16 of 17 geweest kunnen zijn? Wat denken jullie?