Na 1/2 jaar dan toch een eisprong?

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Fritsie7, 22 jun 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fritsie7

Fritsie7 Fanatiek lid

31 dec 2017
    1.470
    931
    113
    Vrouw
    Noord Brabant
    Mijn verhaal is lang dus ik hou t even kort.
    Het komt er op neer dat ik een Prolactinoom heb welke mijn cyclus verstoord, waarschijnlijk gaat dit ook nog gepaard met PCOS. Mijn temperatuurkaartje is 1 groot vraagteken en zit vol met pieken en dalen maar de laatste dagen is t heel constant. Zou ik nu dan eindelijk toch mijn langverwachte eisprong hebben gehad?
    Ik zou 26-06 beginnen met Provera. Rond de tijd dat ik vanuit mijn natuurlijke cyclus ongetseld zou moeten worden, ben ik op vakantie. Provera zou mijn menstruatie precies na mijn vakantie geven.

Wie weet of Provera een natuurlijk opkomende menstruatie doet uitstellen?

Fertility friend geeft een stippellijn met de volgende uitleg: omdat er nog geen eerdere ovulatie en/of menstruatie is waargenomen, kan er geen rood kruis worden weergegeven. Kan ik nu dan wel of niet uitgaan van een echte eisprong? Had wel veel last van afscheiding in die periode!
    1E1324C2-F94E-4468-BA6B-A3837D892817.jpeg

2. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.933
    15.587
    113
    Nabij Utrecht
    Het zou kunnen dat je ei nu idd geweest is, maar blijft zeker in jouw geval even afwachten.
    Ik zou daarom het zekere voor het onzekere nemen en pas over een dag of 10 beginnen met provera als er nog geen ongi is en je zw test negatief is.

3. Fritsie7

Fritsie7 Fanatiek lid

31 dec 2017
    1.470
    931
    113
    Vrouw
    Noord Brabant
    Oja dat ben ik er vergeten bij te zetten, we hebben rond die tijd geen sex gehad dus zwangerschapstest zal sowieso negatief zijn.

4. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.933
    15.587
    113
    Nabij Utrecht
    Okay... dan hoef je dus alleen maar ff af te wachten :)

Deel Deze Pagina