Hallo allemaal, Ik heb vorige maand een mk gehad op 19 juni (prille zwangerschap). Volgens gyneacoloog was alles schoon en we konden gewoon aan de slag. Had voorheen een cyclus van 28 dagen en de laatste 3 maanden van 31 dagen, dus gisteren was mijn NOD dag. Gisteravond heb ik hele vage steekjes gevoeld in mijn onderbuik en heb een klein beetje bloedverlies gehad (afgeveegd met toiletpapier, sorry for the details). Daarnet weer een klein beetje bloedverlies. Voel verder helemaal niks, maar was wel de laatste 2 weken super misselijk. Test gaf negatief aan....................wat moet ik hiervan denken? Wat zou het eventueel kunnen zijn?
Lastig Jellybean! Kan me je onzekerheid goed voorstellen! Maar mss ff een dag of twee wachten en dan weer testen, kan zomaar zijn dat je wat langzamer hCG aanmaakt... Anywayz, succes! Knuf Sookie
Als die misselijkheid door de zwangerschap zou komen (door hCG dus) dan zou je ook een positieve test verwachten. Ik kan je niet anders raden dan gewoon over 2 dagen nog een keer testen, tenzij dit bloed een voorbode is van de menstruatie.
Helaas kan je cyclus van slag zijn door de miskraam. Ik heb zelf keurig een cyclus van 29 dagen, maar na een miskraam varieren cycli hier van 24 tot 44 dagen. Werkelijk geen peil op te trekken. Daarna is mijn cyclus weer normaal.
Bedankt voor jullie reacties. Bloed is nu volledig weg, zie geen sporen van. Heb vanmiddag een pijn scheut in mijn onderbuik gehad, heel effe dacht ik dat ik niet kon ademen en heb alle sterren van de hemel gezien. Dus toen dacht ik, oh daar komt mijn ongi (al heb ik nooit eerder zoeits gevoeld tijdens mijn ongi)..................kom thuis, en nee niks, geen spoor bloed. Wat kan die pijn zijn geweest? Het leek wel alsof ik gestoken werd met iets heel scherps, herkend iemand dit?
Kan van alles zijn, ik heb dat voor de menstruatie wel eens gehad, en ook toen ik zwanger bleek. Ik zou me minder focussen op klachtjes, die zeggen een stuk minder dan een test. Helaas, het is een geduldoefening, ik zou overmorgen nog een keer kijken!
Ja ze zeggen dat geduld een schone zaak is, maar heel effe lijkt het een onmogelijk iets. Ik ben al meer dan 18 maanden geleden gestopt met de met de pil. Gewoon ons ding doen zonder stress, zonder ovulatietesten, gewoon ons ding. Begin dit jaar ben ik op aanraden van een paar vriendinnen naar de gyno geweest. Alles blijkt goed te zijn met mij. Net toen mijn vriend zijn sperma zou laten gaan testen, raakte ik zwanger. We waren zo blij, we wachten al zolang hierop. En dan.....................miskraam, gelijk nadat ik erachter was gekomen dat ik zwanger was. Verschrikkelijk, voelde me ellendig. Nu draait het alleen om dat in mijn hoofd. Lijkt wel alsof ik constant met mijn lichaam bezig ben om na te gaan of er iets is veranderd. Hoe kan ik daarmee stoppen? Ik raak helemaal gefrusteerd van mijzelf.
Poeh, dat is niet niks Ik met mijn geduld, lekker makkelijk praten zeg. Ik ben in ronde twee erg gaan tobben, haalde me van alles in het hoofd... mijn menstruatie is toen twee dagen te laat gekomen, puur van de stress, want ik testte negatief en werd prompt ongesteld. Vreselijk dat die zw-schap een miskraam werd, als je al zolang hebt gewacht. Ik hoop voor je dat het raak is en goed!
ik hoop het ook voor je. Wat voor mij goed geholpen heeft, is er veel over praten, en dan niet alleen met je vent, maar ook met je vriendin/zus/schoonzus/net met wie je een goede band hebt. Meestal durf je tegen diegene opener te zijn over je eigen gevoelens.. Maar het is natuurlijk aan je zelf. Zorg wel dat je het goed verwerkt, en het niet in de weg staat in een volgende zwangerschap. Knuf Sookie Ps, zet je de dikke letters in je berichtjes uit? Staat zo boos...
Dat is zeker niet makkelijk! Ik ben pas de helft van jouw tijd bezig en ik kan het ook niet uit mijn hoofd zetten. Ik hoef het al niet eens meer te proberen. Meid, ik hoop voor je dat je zwanger bent, maar ik ben bang dat je lichaam van slag is en dat het een voorbode is van je menstruatie.
Dag 2 en nog geen spoor van ongi Lijkt wel alsof het weg is Had eigenlijk afgelopen zondag ongi moeten worden Samenvatting: zondagavond een klein beetje bloed (afgeveegd met toiletpapier) gistermiddag weer een klein beetje bloed (afgeveegd met toiletpapier), daarna hele pijnelijk steek in mijn onderbuik, nooit zoiets gevoeld Heb hier en daar gelezen dat sommige vrouwen pijn hebben bij de innesteling...............wie heeft ervaring hiermee? Hoeveel dagen na de innesteling zou je eventueel positief kunnen testen?
Hoi hoi, Ik kan me voorstellen dat je erg bezig bent met alle reacties die je lichaam nu ineens aangeven, dat had ik ook altijd. Ik had een vrij onregelmatige cyclus. Bij mij bleef de ongie weer een paar dagen uit en heb na 2 of 3 dagen getest, maar negatief. Na ongeveer 1 week heb ik weer getest en toen was die dik positief! Bij mij duurde het dus iets langer dan een week voordat ik goed HCG-hormoom had aangemaakt. Ik wil je niet al te veel hoop geven, als je dan toch ongie word voel je je ook zo naar. Maar ik wil zeggen dat het best kan dan jou lichaam er wat langer over doet om HCG te maken. Heel veel succes! Laat je het weten?? Liefs Jelisa