Dag iedereen Ik ben 7 augustus bevallen van een mooie dochter, Helena! Wij willen er spoedig een tweede kindje bij en zijn dus volop beginnen klussen na mijn herstel van de bevalling. (Helena is er gekomen door 7 pilletjes Clomid en een spuit Pregnyl!) Deze keer heb ik een klein computerke gebruikt: Clearblue fertility monitor die aangeeft wanneer je eisprong er komt, het werkt digitaal en is dus niet meer dubbelzinnig zoals die ovulatietesten. Op dag 16 had ik een eisprong (volledig natuurlijk nu!) Mijn temperatuur is ook aanzienlijk verhoogd, en dit had ik bij Helena ook (rond NOD) 37,7 - 37,9. Ik heb vanochtend (dag 31) een kruidvat test (de dure) gedaan, maar negatief. Het zijn van die nieuwe en persoonlijk vind ik ze niet zo goed. Ze lijken op de Clearblue testen. Ik denk dat het nog wat te vroeg is om te testen, misschien zit er nog niet genoeg HCG in mijn bloed. Ik zit nu op dag 31 en zou mijn regels toch moeten krijgen. Ik krijg normaal mijn regels rond dag 30. Ik heb ook geen enkel symptoom. Alleen wat vocht uit mijn tepels (doorzichtige melk, en ik geef geen borstvoeding aan mijn dochter) Hopelijk krijgt onze meid er dus een broertje of zusje bij! Duimen jullie mee? Groetjes Isabelle