Hallo allemaal Ik heb nu zo'n 2 dagen last van een vol gevoel, of dat je flink gegeten heb, terwijl ik juist door dit gevoel helemaal niet veel eet. Hebben jullie enig idee wat dit zou kunnen zijn??? liefs mammie in spe
ben blij dat ik niet de enige ben en dat ik t me niet verbeeld of zo. Laten we maar hopen dat t een goed voorteken is
hoi mammie! sinds vanmorgen heb ik daar ook last van, kheb mijn ei zeker eerder gehad dan mijn banner zegd in de nacht van 28 op 29 mijn ei gehad en nu ook last van een vol gevoel terwijl ik helemaal niet veel gegeten heb
hallo meiden ik zojuist weer een ovu test gedaan en deze was zo positief, een dikke vette streep!!! ben zo blij. Waarschijnlijk kwamen al die klachten dat mn eisprong er aan zit te komen. Ook heb ik sinds vanmiddag last van mn rug... Al deze klachten heb ik nog nooit eerder gehad. Straks klussen dus hihi (ben zo blij)
Spannend mamma in spe :-D Ik heb die klachten ook gehad, rond m'n eisprong. Maar aangezien ik (nog) niet aan de ovulatietesten doe, weet ik niet of die klachten daarvoor of daarna waren. Succes en veel plezier
Weet het ook niet maar herken het zeker!! vooral toen ik net gestopt was..! en nu steeds weer na mijn ei.. wel wat minder als erst maar toch.