Word gek van mijn lichaam :-(

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door talithatje, 4 dec 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. talithatje

talithatje Bekend lid

9 jun 2009
    681
    0
    0
    NULL
    Amsterdam
    Ik weet het even niet meer.
    Ik krijg steeds verschillende signalen/symptomen. Ik weet niet meer waar ik aan toe ben met mezelf.
    Ik heb anderhalve week geleden een bloeding gehad, maar dit had helemaal niets weg van mijn "normale" menstruatie, alles waar ik normaal last van heb had ik toen niet en de bloeding duurde maar 2 dagen en was heel helder bloed, van begin tot eind.
    Ik ben al weken misselijk en zuur, mijn borsten zijn sinds een aantal dagen gevoeliger, tepelhof heeft een donkere rand en mijn tepels zijn donkerder en gevoeliger.
    Ik voel af en toe een soort van plopjes in mijn buik en lichte krampen, vooral beneden in mijn buik in de buurt van mijn liezen.
    Maar ik ging net naar de toilet en had ineens slijm bij het afvegen en dit was heel rekbaar en geurloos. Is dit dan toch mijn eisprong en houdt mijn lichaam mij al weken voor de gek, of kan het ook wat anders zijn?? (wij hebben gisteravond nog geklust, misschien dat het daarmee te maken heeft?)

2. Me28

Me28 Bekend lid

4 nov 2012
    648
    181
    43
    Weet je zeker dat die bloeding ook echt je ongesteldheid was? Het klinkt namelijk alsof het ook een innestelingsbloeding kon zijn en dan zouden al die kwaaltjes die je beschrijft van een zwangerschap kunnen komen. Ik wil je geen valse hoop aanpraten, maar ik zou toch ff een testje doen!

3. talithatje

talithatje Bekend lid

9 jun 2009
    681
    0
    0
    NULL
    Amsterdam
    Ik heb niet het gevoel dat het mijn menstruatie was. Omdat ik echt helemaal geen van mijn klachten had die ik normaal wel had. En het was eerder dan mijn gewone cyclus zeg maar.
    Ik heb al een test besteld, maar het duurt een beetje lang voor dat ie binnen komt haha.
    Maar ik vind dat slijm ineens zo vaag, ik dacht dat dat misschien dan toch mijn eisprong zou zijn. Kan je dat dan ook krijgen als je wel zwanger bent??

4. Me28

Me28 Bekend lid

4 nov 2012
    648
    181
    43
    Volgens mij wel. Ik heb er zelf geen ervaring mee, ben nog niet zwanger geweest namelijk, maar er zijn volgens mij wel meiden op dit forum die veel slijm hadden toen ze zwanger waren. Het kan ook je eisprong zijn, maar dan is het wel gek dat je al die andere klachten ook al een tijdje hebt. Die komen volgens mij juist meestal na je eisprong.

5. pipootje

pipootje Niet meer actief

dat slijm, was dat miss geen restantje van het klussen

Succes! :-D

6. talithatje

talithatje Bekend lid

9 jun 2009
    681
    0
    0
    NULL
    Amsterdam
    Het was rekbaar, ik weet niet of dat bij een restantje van het klussen ook zo is.... Heb het nooit eerder "getest" haha

Deel Deze Pagina