innestelingspijn?

Discussion in 'Zwanger worden' started by trotsemama2401, Jun 25, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. trotsemama2401

trotsemama2401 Bekend lid

Jan 11, 2010
    762
    0
    0
    gelderland
    #1 trotsemama2401, Jun 25, 2014
    Last edited: Jun 25, 2014
    Hallo,

Even een vraagje, Ik ben 08-06-2014 gestopt met de pil, Zou afgelopen zondag (als ik een cyclus heb van 28 dagen) de eisprong hebben.
    Nu had ik een aantal dagen er voor wel wat pijntjes rondom mijn eierstokken, Ene dag linker eierstok andere dag rechter eierstok. Of dit een sprong is geweest zou ik echt niet durven zeggen. Maar t zou kunnen gezien de hoogte van de pijn.

Nu heb ik sinds vrijdag verschrikkelijke last van mijn buik gehad. T leek er een beetje op dat mijn tampon verkeerd zat (sorry voor mensen die beeldvorming hebben) gemeenschap was dan ook best pijnlijk. Ook af en toe wat steken in mijn rechter lies gehad. gelukkig is deze pijn langzamerhand afgezwakt en heb sinds gister geen pijn meer.

Iemand enig idee of dit innestelingspijn zou kunnen zijn?
    Zou wel snel zijn!

2. trotsemama2401

Jan 11, 2010
    762
    0
    0
    gelderland
    Sinds vanavond ook dunne witte afscheiding

3. trotsemama2401

Jan 11, 2010
    762
    0
    0
    gelderland
    niemand?

4. Logan

Logan Niet meer actief

Lijkt mij eerder je (komende) eisprong, gezien je afscheiding.

5. Nephthys

Nephthys Fanatiek lid

Aug 9, 2013
    3,721
    3
    0
    Noord-Brabant
    Meis, je verwacht dat je cyclus meteen is opgestart na het stoppen met de pil?

Eerst wachten tot je je eerste echte menstruatie krijgt na depil en dan kan je eens gaan kijken hoelang je cyclus duurt. Grote kans dat je cyclus net of nog niet eens is opgestart.

Innesteling doet geen pijn; is het eitje veel te klein voor.

6. Julia88

Julia88 Fanatiek lid

Mar 22, 2014
    1,556
    0
    36
    Lastig te zeggen, misschien idd je eisprong. Echt niet iedereen heeft innestelingspijn. Ik heb er niets van gevoeld en ook geen bloed verloren oid. En ben toch echt zwanger.

7. sadieraven

sadieraven Fanatiek lid

Aug 2, 2012
    1,613
    19
    38
    Fulltime Mommy en student!
    Amsterdam
    Ik kreeg dit ook ong 2 weken na het stoppen met de pil. Pijn in mijn onderbuik, verschillend slijmverlies enz.
    Ga eerst wachten tot je normale ongesteldheid op gang is gekomen want een cyclus is nu nog niet ter sprake.

8. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Raar, de fertiliteitsartsen in het UMCG zeggen dat je de innestelling wel degelijk kunt voelen! Ik heb de innestelling van Aiden ook gevoeld, maar die van Finley niet.

Overigens merkt het overgrote merendeel van de vrouwen er helemaal niks van.

TS, ik denk dat je het groeien van de follikels (want dat kan gepaard gaan met pijn en steken) voorafgaand aan je eisprong wellicht hebt gevoeld.

Of je cyclus is aan het opstarten en kan ook met verschillende niet herleidbare pijntjes gepaard gaan.

Helaas hebben de meeste vrouwen niet meteen weer een keurige cyclus van 28 dagen na pilstop, al heb je er mazzelaars tussen zitten.
    En dat betekent dat je ook niet automatisch overtijd bent als je na 28 dagen nog niet ongesteld bent.

Maar ik hoop dat dit daadwerkelijk je eisprong was. Betekent dat je cyclus weer goed op gang komt na pilstop.

9. Nephthys

Nephthys Fanatiek lid

Aug 9, 2013
    3,721
    3
    0
    Noord-Brabant
    Tjah, ik heb altijd gehoord dat je het niet voelt. je kunt hooguit iets voelen wat veroorzaakt wordt door het veranderende hormoonpeil doordat je zwanger bent en het eitje zich inestelt. Kan een wat zeurderig gevoel geven maar zeker geen stekende pijn.
    Het innestelen zelf voel je echter niet.

10. sadieraven

sadieraven Fanatiek lid

Aug 2, 2012
    1,613
    19
    38
    Fulltime Mommy en student!
    Amsterdam
    Hier wil ik toch echt ff op inhaken. Ik voelde het namelijk wel. Een stekende pijn die van ong mijn rechtermiddel naar mijn rechterlies trok, werd er echt flink beroerd van en 1,5 week later op mijn nod positief getest. Daarintegen heb ik nog nooit bloed verloren

11. trotsemama2401

Jan 11, 2010
    762
    0
    0
    gelderland
    verschillende verhalen Heb gegoogled en wat jullie allemaal zeggen komt er in voor.
    Ik wacht t gewoon af, Is t nu al raak is t zeer welkom, anders klussen we lekker verder. Hou me nergens an vast en laat t gewoon op me af komen

Share This Page