Hallo! Mijn eerste berichtje op dit forum.. Mijn partner en ik hebben besloten, na 10 jaar samenzijn, te gaan proberen. Deze maand is de 4e poging. Vorige week zaterdag had ik mijn eiersprong. Gisteren had ik ineens hevige stekende pijnen in m'n baarmoeder.. Het duurde een uurtje en tien ebte het weer weg.. Nog niet eerder gehad.. Wat denken jullie??
Vervelend zeg die hevige pijn. Hoe weet je dat je vorige week zaterdag je eisprong hebt gehad? Gebruik je ovulatietesten? Wat betreft de hevige stekende pijn, ik herken wel de pijn. Ik heb in de week van de innesteling ook stevige pijnen gehad en dit was binnen een halve dag weer weg. Of het echt de innesteling is geweest wat ik heb gevoeld is lastig te achterhalen. Nou moet ik zeggen dat ik vrij gevoelig ben voor veranderingen in mijn lichaam, ik heb Endometriose dus voel ik vrij snel als er iets met mijn baarmoeder aan de hand is. Je zou eventueel dinsdag een testje kunnen doen. Nadeel is wel dat dit vrij vroeg is (10DPO) en het dus ook nog voor je NOD mis kan gaan. Succes en ik hoop op een positieve test voor je.