Innestelingsprobleem?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Kikker85, 21 jun 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kikker85

Kikker85 Bekend lid

25 nov 2012
    825
    716
    93
    NULL
    NULL
    Hoi dames,

Ik gooi het toch maar even hier neer; we hebben er nu 6 rondes opzitten voor ons tweede kindje. In de helft van deze rondes heb ik een heftige menstruatie gehad met stolsels, wat ik normaal niet heb. Ik heb heel sterk het idee dat het steeds misgaat bij de innesteling. Van wat ik op internet lees klopt dat namelijk bij wat ik merk. Ook heb ik een lf van maar 10 dagen. Iemand ervaringen of kennis hierover die mij misschien wat gerust kunnen stellen?

2. 1982Eva

1982Eva Fanatiek lid

12 mrt 2014
    1.035
    5
    38
    NULL
    NULL
    Ik snap en herken het. Een LF van 10 dagen zou op zich genoeg moeten zijn; maar dat had je vast zelf al gegoogled. Je zou tarwekiemolie kunnen proberen, zelf geen ervaring mee maar lees er veel over. 6 rondes lijkt natuurlijk heel lang maar valt ook nog mee. Anders met jezelf afspreken hoe lang je het nog wilt proberen en dan bij de "deadline" naar de huisarts gaan? Ik loop inmiddels bij de gyn, maar die "deadline" gaf mij iig tijdelijk rust!

Heb zelf dit overigens ook nu na m'n zwangerschap - LF steeds korter en al na paar dagen bloedverlies. Ik ben net met clomid begonnen en na m'n eisprong wordt m'n bloed geprikt om ook die Luteale fase te prikken. De gyn zei wel dat een korte fase en wat tussentijds bloedverlies op zichzelf echt njet aan zwanger worden in de weg hoeft te staan...

3. meisje1977

meisje1977 VIP lid

1 mrt 2013
    8.108
    472
    83
    Ik had ook altijd stolsels bij mijn menstruatie en ben spontaan zwanger geworden.

4. Kikker85

Kikker85 Bekend lid

25 nov 2012
    825
    716
    93
    NULL
    NULL
    Bedankt voor jullie reacties dames. Ik weet dat 6 rondes nog niet heel lang is, maar vind het vooral zo vreemd dat ik al 3 keer daarvan zo'n vreemde menstruatie heb gehad. Voor sommigen is dat normaal, met stolsels, maar voor mij is het echt anders dan anders. Heb het nog nooit zo gehad eerder. Daarom vraag ik mij af waar het door komt. Hebben wel een deadline voor onszelf gezet van wanneer we naar de huisarts willen stappen, maar maak me er ondertussen nog wel steeds ongerust over. Heb trouwens geen idee hoe mijn lf was voor mijn zwangerschap, heb toen nooit ovulatietests gebruikt.

5. 1982Eva

1982Eva Fanatiek lid

12 mrt 2014
    1.035
    5
    38
    NULL
    NULL
    Denk dat als je je ongerust maakt, je toch misschien langs huisarts moet gaan. Zelf ken je je lichaam het beste, en reacties hier zullen jouw ongerustheid denk ik niet echt wegnemen. Heel veel succes en wie weet deze ronde alsnog gewoon raak 😉

Deel Deze Pagina