Afgelopen week had ik steekjes in mijn baarmoeder en af en toe bloedverlies, zoals het online beschreven staat als innestelingssymptomen. Ik hoopte dat ik zwanger zou zijn. Nou heb ik vandaag weer de voor mij bekende menstruatiekrampen. Domper! Kan iemand mij vertellen of het toch zin heeft om een zwangerschapstest te doen? Bestaat er sowieso een klein kansje dat ik zwanger ben?
Wanneer moet je officieel ongesteld worden? Ik zou dan op de dag zelf testen! Maar dat is net waar je jezelf goed bij voel
Het lastige is dat vroege zwangerschapssymptomen heel erg lijken op symptomen van een aankomende menstruatie. Ik zou gewoon je NOD afwachten en dan een testje wagen. Als je toch eerder wilt testen, kun je het beste een kruidvat 2v5 gebruiken, die zijn erg gevoelig en kun je lekker vroeg mee testen. Testte zelf bijv 5/6 dagen voor NOD al positief
Ik hou mijn cyclus heel strikt bij en ik zou eigenlijk morgen moeten menstrueren. Dus dat is al 1 dag eerder. Ik weet ook heel goed wat ik voel of moet voelen als ik moet menstrueren. En deze symptomen heb ik nooit 1 week van tevoren. Dus vandaar dat ik me ben gaan verdiepen in die innestelingssymptomen. In ieder geval....ik ga morgen een test doen en zie wel hoe dat uitpakt.