Aah balen mandjuh! Ik verlies nog steeds bloed..maar nog geen enkele stolsel gehad vreemd genoeg :S Denk dat ik dit ook maar als menstruatie aan ga zien...Lijkt me sterk dat n innestelingsbloeding 3 dagen of langer duurt..
Bloedverlies is gestopt! Op 2 uur na heeft het 3 volle dagen geduurd en het verdween weer net zo snel als dat het kwam! Pfff ik kan toch niet wachten met testen zeg wat een ellende! Ik hoop dat ik met kerstavond een leuke mededeling kan doen aan mn (schoon)ouders! Nouja...hopen maar weer dan..
Ik had bij deze zwangerschap roze afscheiding een week voordat ik ingesteld moest worden. Ik dacht nog wat vroeg. Want wij zouden niet spontaan zwanger kunnen raken. En ik bleef maar kramp in me buik hebben. Ik was er van overtuigd dat ik ongesteld werd. Maar ik werd het maat niet. En nu nog niet en dat is alweer even geleden Bleek zwanger te zijn. Dus het kan wel een innestelingsbloeding. Maar bij mij was het echt roze.
En die krampen, waren.die net zo heftig als bij je ongie? Want ik heb heeeel lichte ongie krampjes en steekjes in mn buik sinds t bloedverlies voorbij is :S
Hey ToyaAp, dan gaan we gelijk op, want ik heb nu ook buikkrampjes. Ook beide zwangerschappen gehad...
Ik zie dat je over 9 dagen je nod hebt! Ik heb ook mn nod over 8 of 9 dagen! dus we lopen idd gelijk pff wil je ook zo graag voor de kerst weten of je n.leuk kerstcadeau hebt...ik kan echt niet wachten hoor ben veelste ongeduldig!
Ja, ben echt aan t aftellen en veel te veel mee bezig... Ga jij echt op je Nod testen of smokkelen? Als deze klachtjes blijven test ik nog voor kerst.
Ja ik hetzelfde. Ik probeer t van me af te zetten en dat lukt enigszins, aangezien we aan het verbouwen zijn. Maar woensdag is mn vriend jarug dus ik denk dat ik me woensdag toch laat verleiden...grrrrr hahah
Ik gooi m even omhoog..zie mijn banner! Ik heb vanmorgen getest met de CB digi met indicator en die gaf aan Niet Zwanger! Toen heb ik m gesloopt (FOEI!! Ik weet t ) Maar ik zag wel naast de Cstreep duidelijk een lichtblauwe streep (op het andere stripje hetzelfde) Wil dit toch wat zeggen? Of is dit standaard?
Oja! En gister had ik voor de leukigheid eens een ovutest gedaan en zodra de urine erdoorheen trok werd ie DIRECT donkerpaars! Dik positief dus :S Nog nooit gehad dat die bij mij zo snel en zo duidelijk positief aangeeft...:S Iemand ervaring hiermee??
ToyaAp zou maar snel gaan klussen met je vent! Langere cyclus dit keer? Heb er zelf geen ervaring mee.
@Mika03: Jaa gister al meteen gedaan hihi vanavond issie moe, dus t wordt een nieuwjaarsklus hahah Maar heeft t nut om zondag (2dagen later) opnieuw een zw test te doen? Of zou die weer negatief blijven....:/
He het zou een innesteling kunnen zijn. Sommige vrouwen testen pas heel laat. Vriendin van me heeft 10 keer getest en kwam er in week 8 pas achter dat ze zwanger was. Dus you never know... Veel klus plezier met oud en nieuw. Ik heb mijn vruchtbaarste dagen net rond 1 - 3 jan
Ik heb de sinds donderdag wel ontzettende pijn aan mn borsten! Ook heb ik flink veel aders erop! Dat mn vriend zelfs zei wat is met jouw tieten aan de hand hahah kheb ook geen gevoel van ongie..nog geen krimpje..:S
toch nog maar een zw-testje erop wagen? Succes, balen van de pijntjes, maar we moeten er wat voor over hebben!
Ik zou dan toch maar een testje doen als ik jou was. Hoop voor je dat je een posi test in handen hebt. Leuk het nieuwe jaar in... Alleen als het raak is, jammer dat je niet meer mag drinken vanavond ... Succes ermee!!
Pfff ik vanmorgen getest met een CB digi met indicator, doet ie t niet!!! Wat n ellende ! Nu heb ik er geen meer... Zou leuk zijn een positieve test op 1 januari