Jazeker, ik hou je op de hoogte! Pff echt een domper zeg..en.dat terwijl ik me wel echt zwanger voel..
Daar ben ik weer. Nou, ik ben bij de HA geweest en volgens haar lijkt het wel op een zwangerschap, maar kan t ook een hormonale storing zijn (aangezien mn tussentydse bloeding). Ze wilde best testen, maar omdat mn test eergister negatief was hoefde t van mij niet. Ik moet toch afwachten of ik ergens in dd komende 1,5 week ongesteld word, zoniet, moet ik weer bellen en langsgaan met ochtendurine. Dus dat worden 2 lange weken met dat wachten, pfff. Nu weey ik nog nix! Nouja..op hoop van zege dan maar
Succes met wachten Ik ben niet goed in wachten , ik zou om de dag testen... Ik hoop dat een mooie positieve uitslag op je staat te wachten over 2 weken!
Wilde ze geen bloed prikken? Dan weet je het als het goed is meteen? Ik hoop echt voor je dat je snel duidelijkheid hebt!!
Ik hoop voor je dat je 2 LANGE weken moet wachten op een HEEL mooie uitslag! Anders is het wel heel erg vervelend om 2 weken in spanning te zitten.
Geloof t ofniet, maar ik verga van de buikpijn! Ik ga vandaag ongesteld worden! Ik weet t zeker! Ik heb nog geen kracht meer om op te staan. Pff zelfs de ongie is,te vroeg! Ik kan geen touw meer vastknopen aan mn cyclus...
Ooww meisje toch! Vind het echt super balen voor je! Aan de ene kant weet je nu wel waar je aan toe bent, aan de andere kant is natuurlijk kei erg balen! Echt heel rot voor je meid! Pak een lekkere kruik en laat je lekker verwennen door je vent! Sterkte!
Achja..ik heb me uit alle wanhoop maar n paracetamol gepakt. Viel bijna flauw. Maar normaal als ik heftige krampen heb verlies ik ook heel veel bloed, maar nu bijna niks :S pffff egt hey ik krijg hier wat van! Nouja tenminste iemand heeft goed nieuws he FBdB! Khoop dat ik ook snel aan de beurt ben
he meis, hoop als nog dat je geluk hebt en het geen menstruatie is.. Vriendin van me had dit de eerste weken regelmatig... Die viel dan ook daadwerkelijk flauw van de buikpijn... Dus wie weet, wil je niet blij maken om niks maar geef niet te snel op Zij heeft toen ook een bloeding gehad, maar dit was dus innesteling.. Nu zit zij op 25 weken.
Hmmm...en verloor zij veel bloed? Want normaal zodra ik heftige krampen krijg verlies ik ook ontzettend veel bloed, maar nu niet echt veel Wel helderrood, maar zonder stolsels..tot nu toe dan. Ben benieuwd als k dalik na de wc ga...
Wat spannend is dit toch allemaal joh! Hopen dat Kayleigh gelijk heeft en dat je net als haar vriendin gewoon ZWANGER bent!!
Pfff maak me gek! Ik hou t gewoon op een ongie..want ik denk dat ik toch teveel bloed verlies voor n zwangerschap...
Hoi! Ik zit een beetje in het zelfde schuitje! NOD is volgende week woensdag, maar gister (dag 21) ineens 'ongesteld'! Geen stolsels maar best veel helderrood. Nu ben ik direct na stoppen van de pil begonnen, dus dit is de eerste ronde eigenlijk, kan dus ook ontpillen zijn. Maar bij mijn vorige zwangerschap heb ik een innestelingsbloeding aangezien voor menstruatie, en bleek later bij de eerste echo dat ik bijna 4 weken verder was! Achteraf was het dus direct na stoppen van de pil raak!! Zou het dan nu weer zo snel kunnen?! Eigenlijk ga ik ervan uit dat dit gewoon ongi is, maar toch.... Leuk he dat afwachten, pffffff!
FBdB!,Heb jij echt een LF van 7? Want ik had vorige week toch een positieve ovutest, dan heb ik denk ik ook een LF van 7 gehad. Ik maakte me al zorgen! Ik dacht dat dat veel te kort was..
Hoi Emmy80! Ik had t juist andersom! Ik dacht een innestelingsbloeding te hebben, maar achteraf denk ik toch dat het een menstruatie is geweest. Ik verloor eerst roze en erna helderrood van dag 18 t/m 22.. Bij mij is er op dit moment geen touw aan vast te knopen: 2 cyclussen van 3 weken..pijnlijke borsten, aders, buikpijnen, steken, negatieve testen.. Ik word er gek van! Ik had,gewild dat ik positieve info voor je had, maar helaas! Maar toen jij je innesteling voor ongie aanzag, hoe was de bloeding toen?? En ook krampen??
Ja, zelfs een LF van 6 dagen gehad! Ik ben 20/12 nog bij de gyn geweest om een vruchtbaarheidsbehandeling op te starten omdat mijn LF veel te kort zou zijn! Maar je ziet het, ik ben zwanger geworden!